Откриването на новия офис на Dell в България е част от непрекъснатите инвестиции на компанията за предоставяне на продукти на клиентите и за дългосрочно разрастване в световен мащаб, съобщават от компанията.
"Първият ни офис в България е сигнал за плановете на компанията за развитие в тази част на Европа. България е изключително важна за нас поради близостта до голям брой клиенти и очаквания растеж на централноевропейските и източноевропейските икономики. Ние сме щастливи, че страната вече е част от семейството на Dell", каза Драгош Матееску, мениджър на компанията за България и Румъния.
В най-скоро време всички резервни части ще бъдат доставяни на клиента в рамките на 24 часа.
Директната връзка с потребителите остава приоритет за Dell и компанията продължава да развива успешния си бизнес модел на работа чрез директна продажба на компютърни продукти и услуги.
Kingston
на 18.05.2007 в 01:08:28 #12a69
на 17.05.2007 в 01:07:07 #11Karaman
на 17.05.2007 в 00:56:43 #10fitipaldi,
Karaman
на 16.05.2007 в 23:16:09 #9Viden_PZ
на 16.05.2007 в 18:45:37 #8Nigel
на 16.05.2007 в 18:41:23 #7fittipaldi
на 16.05.2007 в 17:29:39 #6vln
на 16.05.2007 в 16:29:26 #5Punko
на 16.05.2007 в 16:26:53 #4Делян
на 16.05.2007 в 16:20:02 #3PrettyMan
на 16.05.2007 в 16:18:16 #2barut
на 16.05.2007 в 16:16:34 #1