Откриването на новия офис на Dell в България е част от непрекъснатите инвестиции на компанията за предоставяне на продукти на клиентите и за дългосрочно разрастване в световен мащаб, съобщават от компанията.

"Първият ни офис в България е сигнал за плановете на компанията за развитие в тази част на Европа. България е изключително важна за нас поради близостта до голям брой клиенти и очаквания растеж на централноевропейските и източноевропейските икономики. Ние сме щастливи, че страната вече е част от семейството на Dell", каза Драгош Матееску, мениджър на компанията за България и Румъния.

В най-скоро време всички резервни части ще бъдат доставяни на клиента в рамките на 24 часа.

Директната връзка с потребителите остава приоритет за Dell и компанията продължава да развива успешния си бизнес модел на работа чрез директна продажба на компютърни продукти и услуги.