Facebook вече си имат собствена услуга за споделяне на снимки както и нещо подобно на магазин за приложения. Следващата стъпка е собствен браузър. Това може да се случи по-скоро, отколкото предполагаме, ако слухът, че от социалната мрежа обмислят да купят Opera Software се окаже верен, съобщава технологичният портал kaldata.com.

Слухът тръгна от сайта Pocket-lint, откъдето се позовават на "доверени източници". Ако той се окаже истина, новият бизнес на Facebook ще ги постави на нивото на компании като Yahoo (които наскоро пуснаха браузъра си Axis) и Google, които отдавна предлагат разширения, които интегрират социалната им мрежа Google+ в браузъра им Chrome.

Макар че Facebook не са потвърдили или отрекли слуха, подобна сделка би имала смисъл и за двете страни, замесени в нея. Facebook сами признават, че има още какво да се направи по отношение на мобилните им услуги. За да променят това, от социалната мрежа влагат част от парите от IPO-то си в купуване на мобилни компании.

Що се отнася до Opera, техните браузъри се радват на потребителска база от 200 милиона потребители по цял свят. Макар че те отдавна се занимават с развитието на добра мобилна стратегия по последна информация се намират в затруднено положение, което ги е принудило да спрат да наемат нови служители за известно време.