След въвеждането на новия си вид - Timeline - от Facebook продължават с нововъведенията и подобренията на сайта си. Поредната допълнителна функция в социалната мрежа ще бъде ориентирана към бизнес класата и ще усъвършенства комуникацията между компаниите и клиентите им.
Новата опция на Facebook предоставя възможност потребителите да изпращат лични съобщения на своите любими бизнес страници. По-този начин компаниите ще могат по-лесно и ефективно да осъществяват комуникацията със своите клиенти - да разбират за техните интереси, предпочитания и нещата, от които не са доволни, съобщава kaldata.com.
Засега новата функция, посветена на бизнес компаниите и страниците им във Facebook, е достъпна само в Азия. Съвсем скоро тя ще се появи и за останалите страни, както в Европа, така и в Северна Америка.
Новата форма на комуникация във Facebook трябва да бъде избрана и стартирана индивидуално от всеки отделен потребител. Необходимо е това да бъде направено веднъж, след това разговорът си остава отворен и за двете страни под формата на хронология на подобие на тази, която съществува в кореспонденцията на обикновените потребители в социалната мрежа.
От друга страна обаче, според анализаторите новата функция във Facebook би могла да има и негативен ефект за бизнес компаниите. С възможността клиентите да общуват персонално с тях, е съвсем нормално да спадне и рейтингът на отделната бизнес страница. Досега споделянето на линкове, страници и отделни изображения или съдържание от фен сайтовете в социалната мрежа, повишаваха нивото на популярност на отделната компания драстично.
westside
на 19.12.2011 в 18:49:43 #3Дреме ми, че не ти харесва
)
Матю
на 19.12.2011 в 18:44:48 #2НДБНЗФ
DeyanNYC
на 19.12.2011 в 17:42:41 #1фейсбурсук...Ай хейт ит !!!