Интернет компанията Google оглави класацията на най-скъпите търговски марки в света - BrandZ Top-100, съобщиха от IDG.BG.

Стойността на марката Google е $66.43 млрд. долара, което означава, че за една година тя е нараснала със 77 процента. Припомняме, че през 2006 г. Google беше на седмо място в класацията.

На второ място тази година се нарежда марката General Electric, оценена на 61.88 млрд. щ. долара, следвана от Microsoft (56.9 млрд. щ. д.), Coca-Cola (44.1 млрд. щ. д.) и др.

Най-голям ръст по този показател за една година (192%) е отчела британската компания за търговия Marks & Spencer, която в новата класация се оценява на 9.5 млрд. долара.

Другият технологичен гигант, който е отбелязал значим ръст през последните 12 месеца, е Apple. Едноименната марка е увеличила стойността си с 55%, достигайки 24.7 млрд. долара и нареждайки се на 16-то място.