IBM откри официално нов център за обслужване на европейските си клиенти в Брага, Португалия, който ще предлага консултации, свързани с финансовото управление и намаляването на разходите, съобщават от IDG.BG.
Центърът е част от стратегията на американската корпорация за създаване на глобална мрежа от изнесени звена за услуги, използвайки предимствата на аутсорсинг - модела.

Очаква се центърът да посрещне нарастващата нужда от многоезикови услуги и поддръжка, както и да поеме обслужването на европейските офиси на редица клиенти на IBM.
Това е вторият център за обслужване на клиентите, който американската корпорация прави в Португалия, след този в Лисабон, който работи с клиенти от Испания, Португалия, Франция и Великобритания, включително и имена, като British Petroleum.

Като част от глобалната стратегия на IBM за изнасяне на обслужващите си дейности, новото звено ще работи в тясно сътрудничество и с центровете в Краков, Полша и Бангалор, Индия.