Lenovo заема лидерската позиция на пазара на персонални компютри в България, съобщиха от компанията. Данните са за първото тримесечие на 2013 г., публикувани от независимата компания за пазарни проучвания IDC.

Според анализа за първото тримесечие на годината от 10 май 2013 г. компанията е изпреварила останалите производители на персонални компютри на конкурентния български пазар.

Проучването показва, че през първото тримесечие на 2013 г. Lenovo бележи ръст от 6% на годишна база и вече заема пазарен дял от 17.4%. По отношение на дела на доставени устройства, българският пазар на персонални компютри бележи спад от 10.5% на годишна база.

„Lenovo бележи този забележителен резултат на фона на пазар, който се свива. Това постижение не е изненада за нас, тъй като през последната година непрекъснато бяхме много близо до лидерската позиция", заяви Владислав Иванов, Consumer Sales Manager в Lenovo България.