От Microsoft обмислят да пуснат свой таблет, оборудван с Windows 8 до края на 2012 година, съобщи pcceni.bg. За целта ще им партнират Texas Instruments и други OEM и ODM. Засега от Microsoft обаче не са потвърдили тази информация.
Вече станахме свидетели на успешното взаимодействие между операционната система iOS на компанията Apple и магазина й за приложения, чиято цел бе да се увеличи интересът към iPhone и iPad на пазара за смартфони, таблети и дори настолни компютри.
От Google също се трудят усърдно за разработването на операционни системи и установяването на своя собствена верига за доставки. От Microsoft пък планират да копират стратегията си, свързана с продуктови линии като Xbox 360, Zune и Kin, за да са конкурентоспособни на пазара за таблети.
Макар от Microsoft да търсят бизнес възможности извън пазарите на компютри и агресивно да пускат свои продукти, понастоящем Xbox 360 е единствената успешна продуктова линия с марката на компанията. Марките Zune и Kin бяха практически изоставени от компанията, коментират от pcceni.bg.
US
на 13.06.2011 в 00:26:40 #5НаблюдателЕ | 10.06.2011 01:36 - е напълно прав. Точно това е стратегията на МС, откакто са създадени - Бил Гейтс никога не е имал собствено въображение - все е копирал и смазвал с финансовата си тежест. Винаги съм се смайвал, когато са го разпитвали за бъдещето на компютрите или софтуера - та той няма никаква визия. Но няколко компании (Епъл, Гугъл, Фейсбук...) израснаха в Калифорния до размер, където МС вече не е горилата... и тези номера на Бил вече не вървят.
xenophont
на 12.06.2011 в 23:55:01 #4Наблюдател, ти си завършен идиот
Justice for ALL
на 11.06.2011 в 06:20:33 #3НаблюдателЕ, За съжаление това няма да има никакво значение. Майкрософт ще бодбият цените, както са го правили винаги. Тази компания освен Офис, нищо друго не направила. А бъгливият им софтуеър е пословичен. Пак казвам, за съжаление това няма да е от значение за обикновените юзъри, които имат съвсем примитивни изисквания.
Kотарака
на 10.06.2011 в 12:29:36 #2"таблет" или "клозет" ще пуска М$?
НаблюдателЕ
на 10.06.2011 в 02:36:29 #1Стратегията на M$ е пределно проста - copy-from-Apple: - освен, че работят за собствен таблет с ARM, M$ има тясно сътрудничество само с 5 производителя - тези производители имат право само на два дизайна, един clammshell и един таблет - хардуерните изисквания за време за boot, готовност за работа след sleep, производителност и други са ТОЧНИ КОПИЯ НА ПАРАМЕТРИТЕ НА iPad2! Стратегията на M$ е примитивна...