Тим Кук, новият шеф на Apple, бил много по-отворен в отношенията си със служителите на компанията. Това става ясно от подробен доклад, изготвен от изданието Wall Street Journal, цитиран от pcceni.bg.
Според него, Кук бил много по-отворен към директна комуникация с персонала на различни нива в компанията. Новият шеф пускал множество електронни писма, адресирани до целия екип, за разлика от Стив Джобс. Съоснователят на Apple съвсем рядко комуникирал с останалите служители на компанията, особено тези от по-ниските нива.
Освен това, очаква се в близко бъдеще Кук да е доста по-отворен в отношенията си с акционерите и клиентите на компанията, което също е нещо различно от стила на Джобс. Също така, новият шеф на Apple има навика да се занимава с доста административни задачи. Това е нещо, което приживе Джобс доста често отбягвал.
Все пак, Тим Кук уверил служителите на компанията, че Apple няма да се промени сериозно под негово ръководство.
„Искам да сте уверени, че Apple ще си остане същата компания. Аз милея и възхвалявам уникалните принципи и идеали на компанията”, твърди Кук в писмо до служителите си.
Приживе, Стив Джобс изрично пожела Тим Кук да бъде назначен за шеф на отхапаните ябълки. Той го описа като човек, който „кърви” Apple. Несъмнено при тази вяра на Джобс в Кук, то новият шеф няма да изневери на неговите принципи и ще продължи всички досегашни политики на компанията.
Новият шеф на Apple бил по-отворен към служители, клиенти, акционери

US
на 02.11.2011 в 14:46:42 #2Значи е добър бюрократ, така ли? Голяма работа. Стив беше достатъчно добър да изведе "Епъл" на първа позиция сред не-петролните компании, без да му се налага да пише и-мейли до градинарите. Кой как пишел е-мейли на корпоративно равнище... и колко бил "отворен" към клиенти и доставчици няма никакво значение за това колко ще е добра компанията.
griffin
на 02.11.2011 в 14:43:59 #1ябълки, джамове, изтресени цветове..гръмни се