Няма изтичане на данни от системата на компанията, категорично заявяват от Мобилтел.

Припомняме, в отворено писмо до МВР и компанията потребители се усъмниха дали заради проблемите в системата на мобилния оператор няма изтичане на лични данни.

Всички клиенти на М-Тел трябва да са спокойни, че личните им данни са защитени и не са били обект на никакви зловредни външни действия, заявяват от GSM оператора.

Те се съхраняват изцяло в съответствие с изискванията на Закона за защита на личните данни.

От М-Тел са категорични, че няма индикация трети лица да са осъществявали неправомерен достъп до личните данни на клиенти, в това число и до информацията за месечното им потребление и фактури.

Всяко подобно твърдение, което не се основава на истината и нарушава репутацията и доверието в компанията, е недопустимо. Компанията запазва правото си на юридически действия по отношение на всеки, който умишлено разпространява подобни неистини в публичното пространство, се казва още в изявлението.

Съобщава се също така, че в момента сроковете за фактуриране и плащане са изместени, но първите фактури от септемврийския цикъл вече са изпратени към клиентите.

Компанията уверява, че е на път да влезе в нормалния си ритъм на работа, въпреки че въвеждането на подобна система отнема време дори в по-големи компании. Процесът изисква прехвърлянето на голяма по обем и изключително детайлна информация.

Операторът уверява, че по-късното издаване на фактурите не се отразява на периода, който те обхващат. Сметките включват всички отстъпки и придобивки, съгласно предпочетения от клиента тарифен план.

Периодът на плащане е отсрочен - срокът от 15 дни стартира от датата на издаването на фактурата. Всеки клиент бива информиран с персонален смс за издаването на неговата фактура.