Няма изтичане на данни от системата на компанията, категорично заявяват от Мобилтел.
Припомняме, в отворено писмо до МВР и компанията потребители се усъмниха дали заради проблемите в системата на мобилния оператор няма изтичане на лични данни.
Всички клиенти на М-Тел трябва да са спокойни, че личните им данни са защитени и не са били обект на никакви зловредни външни действия, заявяват от GSM оператора.
Те се съхраняват изцяло в съответствие с изискванията на Закона за защита на личните данни.
От М-Тел са категорични, че няма индикация трети лица да са осъществявали неправомерен достъп до личните данни на клиенти, в това число и до информацията за месечното им потребление и фактури.
Всяко подобно твърдение, което не се основава на истината и нарушава репутацията и доверието в компанията, е недопустимо. Компанията запазва правото си на юридически действия по отношение на всеки, който умишлено разпространява подобни неистини в публичното пространство, се казва още в изявлението.
Съобщава се също така, че в момента сроковете за фактуриране и плащане са изместени, но първите фактури от септемврийския цикъл вече са изпратени към клиентите.
Компанията уверява, че е на път да влезе в нормалния си ритъм на работа, въпреки че въвеждането на подобна система отнема време дори в по-големи компании. Процесът изисква прехвърлянето на голяма по обем и изключително детайлна информация.
Операторът уверява, че по-късното издаване на фактурите не се отразява на периода, който те обхващат. Сметките включват всички отстъпки и придобивки, съгласно предпочетения от клиента тарифен план.
Периодът на плащане е отсрочен - срокът от 15 дни стартира от датата на издаването на фактурата. Всеки клиент бива информиран с персонален смс за издаването на неговата фактура.
tashunko_sapa
на 20.11.2010 в 08:18:51 #15"Всички клиенти на М-Тел трябва да са спокойни, че личните им данни са защитени и не са били обект на никакви зловредни външни действия, заявяват от GSM оператора" Е, не, нали не очаквате да кажат - "...миии, сорри, не си платихме на фирмата за новата платформа и ни...хакнаха..."...или нещо такова ?!
markov
на 20.10.2010 в 11:35:58 #14Айде сега да ни обяснят и кога ще дойде фактурата за октомври, като ще плащаме септемврийската през ноември. А, и да дадат пример за подобна дивотия в големите компании.
TheSpider
на 05.10.2010 в 10:42:00 #13"Навсякъде по света хората са търпеливи и лоялни а ние само плюем ли плюем" Точно ние сме най-търпеливите ако искаш да знаеш! Тъпак! Ти като искаш бъди търпелив и лоялен към тия крадци.
динев
на 04.10.2010 в 21:39:47 #12Имам чувството че българите чакаме нещо да се случи и започваме с конспирации и темподобни. Има смяна на софтуер, това е бавен и труден процес в такива фирми. Това да не е да си смениш windows xp със windows 7. Там има много информация и т.н. Навсякъде по света хората са търпеливи и лоялни а ние само плюем ли плюем. Ама такива сме си и такива си се обичаме. Такъв коментар от мен
pra6ki
на 04.10.2010 в 19:38:16 #11естесвено, че няма, това бяха поредните опити на конкуренцията са спекулации, да ама опита им не успя, айде със здраве ...
TheSpider
на 04.10.2010 в 16:59:06 #10Teleca | 04.10.2010 11:14 Защо пък на теб да вярваме? И аз знам от вътрешен човек как стоят нещата!
Teleca
на 04.10.2010 в 12:14:17 #9Хаха, новинарите са много прости, а хората са още по-прости че им вярват. Съквартиранта ми е програмист в Мтел ... никакви хакери, никакви глупости. Виновни са индийците с новата им система за плащане на Java, която са направили и не работи, също и админите, че не могат да rollback-нат. Хакери ... хаххахаха, само циркове навсякъде, най-жалкото е че хората вярват на лъжи далеч от истината. Представете си щом за такова нещо вярвате, в парламента как се съдират да лъжат и да правят шоу по телевизията, че да Ви отклоняват вниманието от истината. Търсете истината и спрете да сте овце
Хакери ... мухахаххаха 
TheSpider
на 04.10.2010 в 10:03:08 #8Истината е съвсем друга - хакер, който е бил вътрешен човек им е "поизтрил" малко от базата данни. Но те не искат да си го признаят и ни баламосват с разни премествания и нови системи...
Пожелавам им пак да им се случи!
Нидялко от Руси
на 03.10.2010 в 22:54:41 #7Изтичане може да няма, но има загуба на данни. Не е нормално да ти искат егн на смс, при положение, че всички голфове досега се раздавахе само чрез пратен смс и номер. Не е нормално да получа 2 смс-а да си пратя егн-то за голф, а да не получа смс за сметката си, която чакам вече 12 дни. Ако смените голфа със оутбек и ми гарантирате печалбата, може и да успеете.
posredstven
на 03.10.2010 в 19:38:20 #6от Глобул обаче има изтичане: http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=123005794380985
tashunko_sapa
на 03.10.2010 в 18:57:34 #5Смешници... Данните (каквито и да са те) от МТел (вероятно и от другите моб.оператори) за когото и да било - по желание на поръчителя се получават срещу определена сума...някъде някой беше писал и "тарифите" затова. Така че не е нужно да има инцидент за да се заговори затова. В България срещу пари може всичко да се случи и със всекиго в днешно време! ...разбира се ЗА СЪЖАЛЕНИЕ!
starplex
на 03.10.2010 в 18:03:52 #4Мен лично ме притеснява " Закон за защита на личните данни".
cecof
на 03.10.2010 в 18:00:41 #3Там всеки средно статистически служител може да се сдобие с доста подробна ифнормация. Въпрос на правилната сума е да се сдобиеш с вътрешен човек.
niknik
на 03.10.2010 в 17:37:26 #2Направо покрай тая каша , която е в М-тел към момента относно услугите им ,ми се струва редно като компенсация да ни опростят по една месечна ф-ра , а не да ни разсрочват 15-дневния срок. Аз например трябваше да въведа безплатки номера , кам "Семейство и приятели" и това беше невъзможно през *88 в продължение на 10 дни. Направо кушмарна история. Със сигурност няма да ме компенсират за неудобството , за което ще си и платя даже. А за играта ,в която трябва да си пратиш ЕГН-то не ми се говори .Как им хрумва подобно нещо- да си пращаш ЕГН с sms
Минувач
на 03.10.2010 в 17:37:15 #1Няма изтичане на данни. Изтичат нашите пари.