Идеята на въпросната технология е да даде на заклетите геймъри "пълноценна сензорна среда" и предостави на разработчиците на игри възможности да използват допълнителни ефекти за въздействие като звук, светлина, вибрация и дори въздушни потоци, съобщават от ComputerWorld.bg.

Това се вижда и от първата серия Philips устройства с поддръжка на amBX, в която влизат два спомагателни светлинни източника, две допълнителни колонки със субуфър и собствено осветление, специален настенен източник на насочена светлина, компактни настолни вентилатори с променлива скорост за създаване на илюзия за различни игрови ситуации (ускорение, удар, взрив и пр.).

Допълнителните светлинни източници също менят околната осветеност, съобразно конкретната ситуация на екрана, с което помагат за по-дълбокото "потапяне" във виртуалната реалност. Всичко това се включва в специален блок за управление посредством USB интерфейс.

Разбира се, amBX перифериите на Philips са насочени главно към геймърите с по-дълбоки джобове. Според информация, публикувана в osp.ru устройствата ще се предлагат в различни окомплектовки с цени от $ 99 до $ 299.

Ще има и пълен Premium комплект, който ще струва $399.