Идеята на въпросната технология е да даде на заклетите геймъри "пълноценна сензорна среда" и предостави на разработчиците на игри възможности да използват допълнителни ефекти за въздействие като звук, светлина, вибрация и дори въздушни потоци, съобщават от ComputerWorld.bg.
Това се вижда и от първата серия Philips устройства с поддръжка на amBX, в която влизат два спомагателни светлинни източника, две допълнителни колонки със субуфър и собствено осветление, специален настенен източник на насочена светлина, компактни настолни вентилатори с променлива скорост за създаване на илюзия за различни игрови ситуации (ускорение, удар, взрив и пр.).
Допълнителните светлинни източници също менят околната осветеност, съобразно конкретната ситуация на екрана, с което помагат за по-дълбокото "потапяне" във виртуалната реалност. Всичко това се включва в специален блок за управление посредством USB интерфейс.
Разбира се, amBX перифериите на Philips са насочени главно към геймърите с по-дълбоки джобове. Според информация, публикувана в osp.ru устройствата ще се предлагат в различни окомплектовки с цени от $ 99 до $ 299.
Ще има и пълен Premium комплект, който ще струва $399.
PrettyMan
на 06.02.2007 в 15:19:26 #5pesho
на 06.02.2007 в 12:18:28 #4Mug
на 05.02.2007 в 19:44:53 #3PrettyMan
на 05.02.2007 в 17:58:17 #2pesho
на 05.02.2007 в 17:48:50 #1