През 2007 година виртуалните социални мрежи ще претърпят най-голямото си преструктуриране, преминавайки към платени версии, съобщават от IDG.BG.

Според представители на движещата сила в този процес няма да бъдат засегнати корпоративните интереси на компаниите, притежаващи сайтове, като MySpace, Bebo и Piczo.

При самите по-възрастни потребители на тези социални мрежи може би ще възникне потребност от платени услуги, ограничаващи достъпа до публикуваната в Интернет информация, фотографии и видеоматериали.

Първоначалният интерес към този тип сайтове беше предимно от страна на тийнейджъри, но последната година показа, че все повече възрастни се приобщават към новите виртуални социални мрежи и съответно ги изменят, сочат експертите.
А това означава по-голяма сегментация на този бранш и въвеждането на платени услуги.

Предупреждават се компаниите да въвеждат внимателно такива платени нововъведения, тъй като това може да се превърне в пречка за развитието им.