Symantec представи визията си за "Security 2.0", пакет от продукти и услуги за сигурност от ново поколение за света, ползващ Интернет, предадоха CNET News.com и IDG News Service.
Компанията обяви няколко продукта, услуги и партньорства, създадени с цел сигурност на потребителите и на корпоративните клиенти и изграждане на надеждна и сигурна онлайн-връзка, съобщиха от IDG.BG.

Потребителите, а нe Symantec, ще контролират идентичността на информацията си.
Освен това Symantec няма да създава нови технологични стандарти, а плановете са да използва Microsoft's CardSpace и технологията с отворен код OpenID.

Symantec си партнира с VeriSign за поддръжката на услугата за защита на идентичността и за идентификация в Norton акаунтите (VeriSign Identity Protection Authentication Service in Norton Accounts). Услугата предпазва онлайн потребителите от издаването на персонална парола за тях, която може да бъде използвана в през различни уебсайтове.

Другите потребителски продукти и услуги включват онлайн версия на новия продукт на Symantec - защитната технология за електронна търговия Norton Confidential.
Банките и другите финансови институции могат да предложат онлайн инструмента на своите потребители, като им помагат и да защитат транзакциите си, твърдят от Symantec.

За бизнеса Symantec обяви ново партньорство с консултантската фирма Accenture. Двете компании планират да помагат на фирмите в управлението на операциите по сигурността, по изграждане на приложения за сигурност и за да съобразят системите и приложенията си с регламентите.