
Новият продукт на компанията носи наименованието Chipuya Town и представлява мобилен вариант на японския търговски квартал Shibuya.
Всеки потребител трябва да си направи аватар още при самата регистрация, след което вече може да влезе в същинската част на мобилния квартал, в който може да пазарува чрез виртуална валута, да се социализира с останалите потребители, да търси съкровища и да присъства на различни събития.
Виртуалната валута е наречена Grooves и освен че може да бъде придобита чрез изпращане на SMS на определен номер, може да бъде спечелена и чрез различни други дейности.
Всеки един от спечелените Grooves може да бъде използван за виртуално пазаруване - 100 Grooves струва чифт обувки, а диванче за виртуалния апартамент на потребителя струва 300 Grooves.
Очаква се включването на продукти като коли и домашни любимци през следващата година.
Разбира се, не са забравени и рекламодателите. Всеки, желаещ да рекламира в мобилния виртуален свят, трябва да заплаща 4 хил. щатски долара на месец за покаване на реклами върху виртуалните билбордове.
Подобно на търговските центрове на Second Life и момичешкия виртуален свят Stardoll, всяка фирма, която иска да рекламира в търговските центрове в Chipuya Town, да провежда виртуални промоции или да наеме камион, който да обикаля виртуалния свят и да разпръсква рекламни флайери, може да направи това само срещи 8 хил. долара на месец.
В плановете на Media Groove е застъпена и програма, по която компаниите могат да участват в играта чрез наемане на виртуален щанд, но допълнителна информация за това още няма.
Източник: VisionForWeb
gquro-rom v Bantustana
на 06.12.2007 в 13:36:37 #13D-