По-малко от 10 месеца след старта на третия мобилен оператор в България, неговите клиенти надхвърлиха 500 хил., съобщиха от TechNews.bg.

Това поставя VIVATEL сред успешните нови мобилни оператори в цяла Европа, обявиха от компанията.

За периода VIVATEL е успяла да спечели значителен пазарен дял от този на конкурентите, предлагайки най-ниските цени и повишавайки конкуренцията на пазара на мобилни услуги в страната, се казва в съобщение от оператора.

„Успяхме да постигнем тези резултати за много по-кратък период в сравнение с който и да е от конкурентите ни, макар че предложихме услугите си на толкова наситен пазар", коментира Ричърд Шиърър, главният изпълнителен директор на най-новия мобилен оператор.

VIVATEL предостави необходимата за българския пазар конкуренция, появата на която предизвика рязко намаляване на цените на мобилната телефония в страната, казват още от оператора.

„Като резултат от навлизането на vivatel на пазара, българите могат да се радват на повече стойност и по-качествени услуги", добави Ричард Шиърър.