Xerox придоби за 54 милиона долара американската софтуерна компания XMPie, съобщават от ComputerWorld.

Според информацията от Xerox, частната фирма от САЩ е лидер в доставката на софтуер за работа с променлива информация, който дава възможност за реализиране на маркетингови програми с персонализирани данни.

XMPie е специализирана в създаването на софтуер, който позволява на графични дизайнери, маркетингови компании и принт-шопове да създават материали с персонално обръщение, както и с допълнителна информация и изображения, в зависимост от интересите и предпочитанията на клиентите.

Освен създаването на такива "таргетирани" печатни материали, като брошури, каталози и др., софтуерът на XMPie може автоматично да генерира и разпраща електронни писма, които да насочат клиентите към Web страници, отговарящи на техните интереси.

Последният стратегически ход на Xerox има за основна цел да подсили бизнес позициите на компанията на бързо растящия пазар за системи, предлагащи възможност за работа с персонализирани данни.

След придобиването на компанията от Xerox, XMPie ще запази свето име и ще продължи да функционира като отделна единица, да развива досегашния си предмет на дейност - в услуга на своите настоящи клиенти и бизнес партньори.

Сделката с XMPie е втора за Xerox през тази година, след като през юли т.г корпорацията купи Amici LLC.