Икономическото министерство планира провеждането на анализ на необходимостта от смяната на туристическото лого на България - оранжевата роза.
Ще бъде направен анализ на 10 ключови за България пазара, сред които германският, румънският, италианският и др. В рамките на кампанията ще бъде изяснено и кой точно ще има право да използва новия бранд "България", информира europe.bg.
Тези действия се предприемат в рамките на проект "Разработване на стратегия за бранд "България" и въвеждане на практика на интегриран и последователен бранд мениджмънт".
Министерството предприема и инициатива да популяризира българския туризъм в Япония.
„България има нужда от ново лого, което да представя туризма ни. Сегашната роза не се асоциира пълноценно с туризма ни", твърди директорът на Националния борд по туризъм Поли Карастоянова.
Обект на изследването ще бъдат и националните стратегии на конкурентните балкански пазари. В края на проекта се предвижда да бъде издаден наръчник за правилно ползване на символите на националния, продуктовите и регионалните брандове.
Инициативата е в рамките на стратегия за реклама на туризма ни с единна визия. За изработването на националния бранд "България" ще бъдат вложени над 2.8 млн. лева по ОП "Регионално развитие".
Кампанията ще премине в няколко етапа и трябва да приключи до края на 2011 година. След края на всеки етап ще се провеждат срещи с бранша в отделните региони на страната.
фют
на 18.01.2011 в 12:09:54 #14Това роза ли е? А аз си мислех -слънце зад облак ???????????????????????
Pierre
на 29.12.2010 в 13:27:23 #13Всяко правителство ще си прави свае лого - ето на това му се вика балгарска стратегия. Чудно защо обаче ГЕРБ иска да махне тиквата от логото - нали е неин символ
dk
на 28.12.2010 в 19:43:07 #12Ще предложа нещо по-точно! Череп с кръстосани бухалка и чук върху фалшива банкнота от 9 долара! Може и един голям, широко отворен задник, като касичка, засмукващ пари като водовъртеж!
zululand
на 22.12.2010 в 08:11:28 #11DA SLOJAT TIKVATA V NARONA NOSIA S BANICA V EDNATA RAKA,A S DRUGATA PREGARNAL GLORIA
Power-a
на 21.12.2010 в 10:17:10 #10Защо все трябва да се пляскат пари за щуротии, никой не го е грижа особено за тая простотия, разбирам до глупавата цапаница, която "представлява" България да сме опрели! Пак някой трябва да гушне някакви дивиденти ... Така и така си е лайнарщина всичко, както и тая новина... сложете кенефа!
насо
на 20.12.2010 в 23:14:51 #9Някой си чешки художник го беше представил преди - изцапано клекало!
netLady
на 20.12.2010 в 18:55:40 #8По-подходящо лого от СВИНСКИ ЧЕРВА не може да има
liubomir4o
на 20.12.2010 в 17:44:29 #7Тиквата на фона на шест апартамента и един полицай е най-подходящият символ.
bloodone
на 20.12.2010 в 17:34:01 #6Предлагам новото лого да е верига - нищо не описва по-добре ситуацията в БГ. Веригата ще е символ както на робството на обикновенните хора, така и на ланците от благородни метали, които в миналото бяха популярни сред "бизнесмените" занимаващи се със туризъм (и не само). Да не говорим, че и веригата е символ на задържането - тоест прогрес в тази държава няма.
nqgo
на 20.12.2010 в 17:26:47 #5няма значение каква е картинката ,а какво предлагаш ако става въпрос на емблемата на едни италиански коли има един най-прост кон но всеки иска да притежава такава кола и конят им на жълт фон е символ на качество и съвършенство ... а пък ако трябва да се търси някакъв символ дето да привлича и да представя действителността в родния туризъм това може би е "бутилка на която пише евтина пиячка" или "синя слива под която пише: чукай ме евтино в БГ" ... хайде стига логота и глупости ...
dddddd
на 20.12.2010 в 17:25:37 #4Това роза ли било?
boris
на 20.12.2010 в 17:19:04 #3Предлагам - вместо роза -пумияр спи в асфалтова дупка!
Persil
на 20.12.2010 в 17:13:35 #2Защо? За да се трошат нови пари. Някой нов да се облажи. По-добре да се смени картинката В системата на туризма. В това, което се предлага. В обслужването. В отношението към клиента. В качеството. Иначе - преоблякъл се Илия - пак в тия.
Avenger_
на 20.12.2010 в 17:11:41 #1Махат лайното!