Фрапорт има готовност да предостави място за реклама на България като атрактивна туристическа дестинация на своето най-голямо летище в Европа – Франкфурт.

България би могла да използва също така обновената интернет страница на компанията “Airport City” с изцяло нов дизайн за реклама, съобщи Андреа Пал, вицепрезидент на “Global Investments&Management” към Фрапорт Груп.

Следващата седмица ще наравим официално предложение до Димитър Хаджиниколов, зам.-министър на културата и туризма, с възможностите, които Фрапорт може да предостави на страната ви за реклама, уточни Пал.

Летище Франкфурт обслужва над 51 млн. пътници годишно. Само през октомври 2005 г. Фрапорт посрещна 4 834 516 пътника, което е с 0.4% повече в сравнение със същия месец на предходната година.

През първите 10 месеца на тази година броят на пътниците се е увеличил с 2.2% спрямо същия период на 2004 г.