Скандал беляза представянето на националната рекламна кампания на българския туризъм, което се състоя в хотел "Сити".

Той се разрази в самия край на събитието, когато изненадващо думата взе директорът на НДК Христо Друмев.
Той попита министъра на икономиката Трайчо Трайков защо при положение, че НДК предоставя безплатно своите зали за подобни мероприятия, министерството е предпочело кампанията да бъде представена в хотел.

Друмев изрази и критики към рекламните клипове, които ще бъдат излъчени по четири европейски канала - "Eurosport", "Euronews", "National Geographic Channel" и "Discovery Channel".

Възмущението си обясни с факта, че близо 450 000 лева са платени за 4 клипа, които според него не отразяват цялостната картина на българския туризъм.

Министър Трайков изслуша критиките на директора на НДК мълчаливо и не коментира по никакъв начин отправените упреци.

Опит да отговори направи неговият заместник Иво Маринов, който обясни, че избраната поръчка за кампанията е направена от предното правителство.
По думите му по Закона за обществените поръчки е била избрана офертата с най-добра цена.

Друмев контрира, че според него в обществената поръчка не е участвала нито една чуждестранна компания, намеквайки, че ако това се беше случило, цената може би щеше да е по-ниска.

Директорът на НДК изрази недоумение и относно логото на рекламните клиповете „Magic lives here", като заяви, че министерството е могло да направи значително повече за популяризирането на българския туризъм. 

Преди това, по време на пресконференцията, министър Трайков посочи, че отделените 7,5 милиона лева за кампанията са два пъти повече от парите, които държавата е харчила досега ежегодно.

Те имат за цел да изградят по-добър имидж на България пред гостите на страната. Над 3 000-те клипа, които предстоят да бъдат излъчени на два етапа, ще рекламират страната ни като целогодишна туристическа дестинация и място за културен, исторически и спа туризъм, обясни той.