Хонконгският превозвач Cathay Pacific е под огромен натиск да обясни защо е отнело на компанията пет месеца да признае, че е извършена хакерска атака, която е компрометирала данните на 9,4 милиона клиенти, включително номера на паспорти и кредитни карти, информира АФП.
Превозвачът разкри, че е открил подозрителни действия в мрежата си през март и потвърди, че в началото на май е имало неразрешен достъп до лична информация.
Но представител на компанията поясни, че са искали да имат по-точна информация за ситуацията преди да съобщят пробива и за да се избегне "нежелана паника".
Новината доведе до спад на цената на акциите на Cathay с 6% или деветгодишно дъно по време на търговията в Хонконг.
Местни политици разкритикуваха превозвача, подчертавайки, че отговорът само е увеличил безпокойството.
От Cathay Pacific признаха, че са компрометирани номерата на 860 000 паспорта, 245 000 лични карти и повече от 400 кредитни карти. Хакерите също са получили достъп до националността, датата на раждане, телефонни номера, имейли и адреси.
Сега според новия Общ регламент за защита на данните на ЕС подобно изтичане на информация трябва да се съобщава в рамките на 72 часа.
halo
на 25.10.2018 в 12:13:21 #1Абе нещастници, какво рИвете срещу сайта, каквото ви сервират, това ще ручате!
Като не ви харесва манджата ----> ИЗЧЕЗВАЙТЕ!