Двата най-големи британски таблоиди - "Дейли Мирър" и "Сън" започнаха ценова война, съобщи БиБиСи. Делничните издания и на двата вестника ще струват по 20 пенса с цел да се привлекат повече читатели.

Първи ход направи "Мирър", който информира служителите си за предприетата стъпка петък вечерта - 10 май. Няколко часа след това такива действия предприе и "Сън", а негов представител заяви: "Това е война".

Миналата седмица "Мирър" започна да излиза с нов имидж, като в историята остана червената глава на изданието, а негов представител заяви, че вестникът ще се занимава с по-сериозни теми.

През последните години продажбите и на двата вестника започнаха да падат, но сега "Сън" излиза в тираж повече от три милиона броя, а "Мирър" - два милиона.