smart fortwo продължава да се представя стабилно и записа 100 000- та си доставка към клиент от март миналата година.
„Новият smart fortwo е по- удобен, по- гъвкав, сигурен и по- отговорен към природата в сравнение със своя предшественик", сподели Андреас Йенсен, бранд мениджър на марката за Германия.
„В момента новият fortwo се предлага в 37 държави, където клиентите са привлечени от лайфстайл ориентираният дизайн на автомобила, както и от неговата отлична горивна икономичност и отговорност към природата".
Двуместният мъник е особено популярен на територията на Италия и Германия- пазари, продажбите в които се равняват на 66% от общите за fortwo.
Най- предпочитано е луксозното ниво passion, което е избор на всеки двама от трима клиенти в световен мащаб.
20% от собствениците на автомобилите smart в Германия и Италия са се спрели на fortwo cdi- световният шампион по ниско ниво на СО2 емисии- 88 грама на километър и 3.3 литра разход на гориво на 100 километра.
Източник: auto-press.net
Striker
на 03.04.2008 в 14:31:40 #2Минувач
на 03.04.2008 в 12:23:07 #1