Продажбите на нови автомобили на Chrysler през март достигнаха рекордното за историята на компанията ниво от 24 032 автомобила.

Подобрението от 7% през изминалия месец доведе до достигането на 34 последователни месеца ръст и помогна новите регистрации на компанията през първата четвърт на годината да се увеличат с 9% до 57 346 единици, auto-press.net.

"Поздравяваме всичките си дилъри на международните ни пазари за постигането на най-добрите резултати в историята на компанията на месечна база, както и за първа четвърт на годината. Развитата ни международна дилърска мрежа и продуктовата гама създават ново поколение лоялни клиенти във всички краища на света", заяви Джим Прес, вице председател и президент на Chrysler LLC.
"Определящи за ръста ни на международните пазари са новите икономични модели, като Jeep Compass и Jeep Patriot, както и спортните автомобили като Dodge Caliber SRT4, който ще пристигне на пазарите извън Северна Америка по-късно тази година. Истината е, че това са изключително вълнуващи времена за Chrysler на пазарите в цял свят".

Продажбите на Chrysler в Европа, които възлизат на малко повече от половината от общите за групата извън Северна Америка, са се подобрили с 4% през първата четвърт на годината.
Италия е най-големият пазар с ръст в регистрациите от 15% до 6170 автомобила. Във Великобритания се регистрира най-добрата първа четвърт на годината в историята на компанията.
От началото на годината до края на март там са били продадени 5609 коли (+10%), а мартенските продажби са били най-добрите за всички пазари, на които присъства Chrysler LLC.
В Русия е постигнато най-голямото процентно увеличение в регистрациите - 94%, с 2139 автомобила от началото на годината.

Повече от два пъти се увеличиха продажбите на компанията в Китай през първата четвърт на 2008 (4,839 автомобила).
Почти четворно са надраснали продажбите за месеца (2,652 единици) в сравнение с март 2007.
Значителна част от този ръст се дължи на Chrysler Sebring.
Моделът, който беше представен на местния пазар през изминалия месец реализира 1,000 продажби и това прави 22 процента от продажбите за първото тримесечие.

Продажбите на марките Jeep и Dodge са се подобрили значително през първата четвърт на годината, като при легендарната офроуд марка ръстът е 11% (22 699 единици), а при Dodge е 46% (17 371 единици).

Спад от 15% до 17 276 автомобила се наблюдава при марката Chrysler.

Най-търсеният продукт на Chrysler LLC през първата четвърт на годината е Dodge Caliber.