Малката московска фирма E-Go Motors представи проекта си за супер-спортен автомобил, наречен E-Go Revolt (метежник, бунтовник, революционер - англ.), за който вече писахме.
За съжаление, информацията за проекта засега все още е доста бедна.

Известно е че този руски супер-спортен автомобил от ранга на Ferrari и Маserati е направен с широко използване на чужди възли и агрегати.

Платформата на колата, двигателят (V6, 3,0 л, битурбо, 550 к. с.)и шестстепенната предавателна кутия са от Mitsubishi, светотехниката и редица други детайли са взети назаем от други автопроизводители, като джантите на японската фирма Work и електрониката на фирмата National Instruments.

Джантите са 19-цолови, с гумите са 245/40/19 отпред и 325/30/19 отзад, а спирачките са с 425 мм дискове отпред и 342 мм отзад.
Всички системи на Revolt се управляват с тъч-контрол чрез сензорен екран, разположен на волана.

Всъщност в този автомобил автомобил руски са дизайнът, инвестицията за разработката и компановката.

Още е рано да се говори за динамични характеристики, цени и пускане на колата в производство.
Първо трябва да се достигне до фазата ходови образец на колата и след това да преминат тестовете за донастройка на автомобила.

Засега е ясно само едно: E-Go Revolt, несъмнено, няма да е крупно сериен автомобил, най-вече заради пазарните му перспективи.
Подобен тип автомобил просто по определение не може да бъде достъпен и евтин, заради колосалната по обем ръчна, висококвалифицирана работа и всички купувани отстрани и отвън възли и агрегати.

Ако се върнем малко назад, веднага ни идва наум друг подобен руски проект - Russo-Baltique Impression. Разкошно и футуристично спортно купе, построено с използването на агрегати от Mercedes CL 65 AMG.
Този проект се провали най-вече заради прекалено високата си цена от 2 млн. долара за автомобил.

E-Go Revolt навярно ще струва в пъти по-малко, но дори да се удържи цената му в зоната на 60 000 - 70 000 долара, пак ще му остане супер-сериозна конкуренция с история в жанра.
Ако пък влезе в по-горната категория, насреща му ще се изправят автомобили като Nissan GT-R и Porsche 911, което едва ли ще му осигури светло пазарно бъдеще.

Независимо от неясното бъдеще на колата, създателите й безспорно заслужават голямо уважение заради ентусиазма си и стремежа да започнат и довършат това съвсем не просто начинание - създаването на супер-спортен автомобил от най-висок клас.

Дали ще успеят ще покаже времето. Главното в случката е ,че Русия, макар и късно, но също се опитва да прави суперколи.

Източник: auto-press.net