Стилният пикап Mazda BT-50 стана доста популярен по целия свят благодарение на многото функции, които може да изпълнява.
Като например да превози тухли до строителен обект или да превози сърф до плажа, а след кратка мивка да бъде една ненатрапчива част от градския пейзаж, пише speed-press.com.

Клиентите на BT-50 са от най-различни прослойки - от комерсиални купувачи в Европа и Азия до пожарникарите в Гърция или млади хора, които имат спортен дух и обичат авантюрите.

От пускането му на пазара са продадени над 60 000 бройки BT-50 по целия свят, като само в Европа са над 19 000, а в същото време пикапът е спечелил и няколко награди.

Макар BT-50 да е на пазара от по-малко от 2 години, японският производител Mazda реши да го промени.
Фейслифтът е получил серия от подобрения, които не са го лишили от предишните му плюсове.

Екстериорът е подновен, като сега BT-50 спокойно може да конкурира всичките си съперници в сегмента на пикапите.

Качеството на материалите в интериора е покачено на нивото на седан, което автоматично означава, че BT-50 спокойно може да отговори на всички изисквания в лайфстайла на все повече и повече хора.