G-класата на Mercedes съществува вече цели 29 години, но за всичкото това време е останала сравнително еднаква с модела от 1979 г.
G-клас първоначално е типичен офроуд автомобил и въпреки че е най-дълго задържалият се автомобил на Mercedes, той постоянно бива променян, за да бъде в крак с последните технологии.
Екстериорът не е претърпял сериозни причини за сметка на телематиката и гамата от двигатели.
Отвън са сменени само радиаторната решетка и алуминиевите 18-цолови джанти.
Моделът ще продължава да се произвежда в три основи варианта на купето - къса база, дълга база и кабриолет.
Двигателите са 3,2-литров V6 CDI дизелов с максимална мощност от 224 к.с. и 540 Нм въртящ момент и новият бензинов V8 с работен обем от 5,5 литра, генериращ 388 к.с. и 530 Нм въртящ момент.
Последният двигател е способен да ускори тежката G-класа от 0 до 100 км/ч за 5,9 секунди.
В интериора има нововъведения като система за свободни ръце Bluetooth, нова мултимедийна система с твърд диск, която позволява пускането на музика от външни източници, и подобрена система с гласови команди COMAND.
Източник: Speed-Press
Punko
на 05.06.2008 в 11:48:54 #2Добра новина за родните мутреси...Гоу мутра Гоу!

korojadec
на 05.06.2008 в 11:47:54 #1Получил бил "фейслифт"! Идиоти! Аман от изхвърлящи се аматьори! Толкова ли ви е беден българския речник, че вкарвате чуждици?!