Колко време е необходимо, за да пожелаеш един автомобил? Отговорът дава Ford в рекламната кампания на новия Ford Mondeo - по-малко от две секунди. Централно разработеният тв клип е озаглавен „Желание" и далеч надхвърля границите на традиционното. Сюжетът сигнализира за пристигането на динамичния нов Mondeo, който ще накара всеки да пожелае да замени стария си автомобил.

За целта спотът разчупва наложилите се в рекламния бранш компютризирани изображения. Клипът изглежда истински, защото наистина е такъв. Много от "отлитащите" с балони автомобили макети в действителност излитат чрез използването на различни технологии.

Продължение на темата „Желание" бе организирано днес на площад „Възраждане" в столицата. На специално пригодена трамвайна платформа с изобразен на нея отлитащ с балон автомобил бе качен новият Ford Mondeo. В рамките на 6 дена (28, 29 септември, 1, 3, 5 и 6 октомври 2007 г.) той ще преминава през центъра на града - бул. „Христо Ботев", ул. „Алабин", ул. „Граф Игнатиев", бул. „Витоша", бул. „Мария Луиза", ще привлича вниманието и ще накара всеки да го пожелае.

Като самия Mondeo кампанията също надхвърля традициите. В унисон с новото послание на марка Ford - Feel the Difference, тя също е нещо различно в рекламата. Не е случайно, че стартът й бе даден от ватмана, сбъднал своите желания - Евгени Минчев.

Източник: auto-press.net