По поръчка на дилъра си в Хонконг - SPS, Pagani Automobili е създал специална версия на модела Zonda - Cinque, съобщава speed-press.com.
Автомобилът ще бъде произведен в серия от само 5 екземпляра, които вече са продадени на клиенти.
Zonda Cinque е първото Pagani, което използва нов вид материал carbon-titanium за купето си.
При този материал въглеродни нишки са преплетени с титаниеви, а това повишава здравината, еластичността и намалява теглото.
Този нов материал ще бъде използван и при бъдещите модели на марката.
Това ще е и първата Zonda със секвенциална скоростна кутия без съединител с възможност за смяна на предавките чрез лостчета за волана или от нормалния скоростен лост.
Двигателят е V12 от AMG с мощност 678 конски силии 780 Нм въртящ момент.
Окачването е титаниево с най-новите технологии на компанията Ohlins и има възможност за 4 различни режима на работа, всеки с по 10 различни настройки.
Спирачната система е останала същата като на Zonda F - най-бързия сериен модел на Pagani.
Автомобилът още има значително подобрена аеродинамика с равен под на купето, издължени преден спойлер и заден дифузор, благодарение на което притискащата сила е увеличена до 750 килограма при скорост 300 км/ч.
Благодарение на новия материал, използван за купето, новите седалки с 4-точкови предпазни колани и други подобрения, теглото на Zonda Cinque е намалено до 1210 килограма - с 30 кг по-малко от най-лекия модел в гамата на Pagani досега - Zonda F.
Времето за ускорение от 0 до 100 км/ч е 3,4 секунди, а до 200 км/ч - 9,6 сек. Съответно Zonda Cinque може да спира от 100 км/ч за 2,1 секунди и от 200 км/ч - за 4,3 сек.
Максималната скорост е 350 км/ч.
Петте бройки Pagani Zonda Cinque са вече продадени на клиенти на цена от 1 милион евро, без данъци и такси.
simper_idem
на 09.06.2008 в 10:28:15 #1Да си ги карат с кеф : )