Според производителите, 51% от детайлите по купето и шасито са нови. Окачването отзад също е променено в сравнение с GT, съобщават от Automediapro.
Покривът е подвижен, два мотора и батерии, които ги задвижват и микропроцесор се грижат всичко да е перфектно и покривът да се отваря или затваря елегантно за 25 секунди.
Покривът може да се отваря или затваря и в движение, когато обаче скоростта на колата не надвишава 30 км/час. Поведението на пътя е точно такова, каквото се очаква от едно Bentley - феноменално. Двигателят е същия би-турбо V12 с обем 6.0 литра от Bentley GT. Мощността също е запазена - 552 k.с. При откритата версия резултата е максимална скорост от 310 км/час и ускорение от 0 до 100 км/час за 4.8 секунди. Скоростната кутия е шестстепенен автомат. Окачването е с компютърно контролирани пружини.
Интериора е изключително комфортен и елегантен, с много панели и детайли от дърво.
Седалките са ергономични и удобни, настройващи се във всички посоки и позиции.
Коженият волан пасва комфортно в ръцете и дава сигурност на водача. Може да се обобщи - Bentley Continental GTC предлага комфорт, мощност, видимо присъствие на пътя и неимоверно удоволствие зад волана.
Цената на Bentley GTC е близо 200 000 долара.
Vacheron
на 03.10.2006 в 23:02:48 #2Хонда с2000 е vtec демек с променливо газоразпределение на фазите, ина4е ферари енцо е атмосферно и от 6 литра е 670 коня , примери много , но колата е красива не вси4ко е мощност
pesho
на 03.10.2006 в 20:22:54 #1Аз нещо не мога да схвана: от ШЕСТ литра мотор с ДВА турбокомпресора да изкарат само 552 коня... ми това е смешно! и бед турбо в днешно време реномираните производители достигат 100 коня на литър. Вземете само Хонда RS2000 - 250 коня от два литра БЕЗ турбо. AMG изкарват от 4 литра с едно турбо над 550 коня. Английски дилетанти.