Специално разработената за Щатите младежка марка наТоyota - Scion е с разработен план за увеличаване на продажбите на базата на внедряването на нови модел и технически иновации.

Това се е наложило, защото през миналата година марката е отбелязала спад в продажбите си с 25%.
В компанията смята, че за това донякъде е общият спад на автомобилните продажби в Северна Америка.

Според някои анализатори, обаче, за спада е помогнала и прекалено късата гама с малко различни модели на Scion.
В момента японците предлагат едва три компактни модела, които не дават възможност за сериозно противопоставяне срещу останалите играчи в тази ниша на автопазара.
Това налага значително разширяване на моделната гама на Scion през близките няколко години.

"Трябва да привличаме повече млади клиенти" - заяви вице-президентът на марката Джак Холис - "Затова по-често ще вадим нови разработки и най-добрите от тях ще станат основа за абсолютно нови серийни модели на марката".

Пример за новата политика е концептуалната разработка Hako Concept, разработена от токийското дизайнерско студио на марката.

Формата на Hako е типична за Scion, като "говори" за спортен характер на "квадратичния" дизайн.
Светотехниката е изцяло светодиодна, а отвътре Hako прилича на автомобил от компютърна играла.
Използвана е маса пластмаса и специална матова гума.

В гърбовете на предните седалки са монтирани монитори с течни кристали, колата има Блутут подготовка, а на монитори на таблото се предава картина от видеокамери монтирани в предните колонки на покрива.

Източник: auto-press.net