Shell пуска ново поколение Shell V-Power, съобщават от компанията.

То почиства дюзите за впръскване по време на шофиране, подпомага намаляването на вредните емисии, намалява също така и разхода на гориво.

Shell още през 2003 г. представи на пазара дизел от ново поколение - Shell V-Power Diesel, като беше представено в България веднага след дебюта му в Италия.

От общите продажби на автомобили в България през 2005 г. 37,2% се падат на дизеловите автомобили. Прогнозите са през 2015 г. дизеловите автомобили да заемат дял от 44,8% (24 200) от всички продадени автомобили в.

Състезателните горива се базират на същата технология, разработена за Shell V-Power Diesel за пътя, но са внимателно смесени, за да се получи баланс.

Участието на Shell в автомобилните спортове е част от мащабната програма на компанията за изследване и развитие. То е и важен фактор за непрекъснатото подобряване на горивата.