То почиства дюзите за впръскване по време на шофиране, подпомага намаляването на вредните емисии, намалява също така и разхода на гориво.
Shell още през 2003 г. представи на пазара дизел от ново поколение - Shell V-Power Diesel, като беше представено в България веднага след дебюта му в Италия.
От общите продажби на автомобили в България през 2005 г. 37,2% се падат на дизеловите автомобили. Прогнозите са през 2015 г. дизеловите автомобили да заемат дял от 44,8% (24 200) от всички продадени автомобили в.
Състезателните горива се базират на същата технология, разработена за Shell V-Power Diesel за пътя, но са внимателно смесени, за да се получи баланс.
Участието на Shell в автомобилните спортове е част от мащабната програма на компанията за изследване и развитие. То е и важен фактор за непрекъснатото подобряване на горивата.
dia123
на 17.07.2007 в 14:07:30 #12barut
на 11.06.2007 в 14:24:11 #11pesho
на 08.06.2007 в 19:19:46 #10...
XXX
на 08.06.2007 в 13:07:07 #9Nik604
на 08.06.2007 в 11:47:48 #8Gamen
на 07.06.2007 в 16:39:52 #7Vikkk
на 07.06.2007 в 14:35:09 #6Own
на 07.06.2007 в 14:09:26 #5FO3hope
на 07.06.2007 в 13:32:43 #4Реконструктор
на 07.06.2007 в 10:32:19 #3ДЕДО ВЪЛО
на 06.06.2007 в 22:45:51 #2IND
на 06.06.2007 в 16:39:30 #1