По време на международното автомобилно изложение в Лондон, което ще се проведе от 23 юли до 2 август тази година, на щанда на Toyota ще се състои световната премиера на уникалната версия Crazy на субкомпактното Aygo.
От компанията споделят, че поредната им разработка е създадена с единствената цел да доставя максимално удоволствие на пътя.
Колата няма електронни подпомагащи системи, като спирачна антиблощкираща система, стабилизираща програма, усилвател на волана и т.н.
От Toyota определят колата като картинг, но с врати и таван.
Toyota Aygo Crazy разполага с 1.8 литров VVT-i двигател, познат от последното поколение на модела Celica и MR2 Roadster.
Моторът на мъника е разположен в задната му част и задвижва задните колела, посредством петстепенна механична предавателна кутия.
Максималната мощност на агрегата е 200 конски сили (DIN), а максималният въртящ момент е 240 Нм.
В стандартната верися на Aygo, съответните показатели са 68 к.с и 93 Нм.
Aygo Crazy тежи 1050 кг и е в състояние да развие максимална скорост на движение от над 200 км/ч.
Ускорението от 0 до 100 км/ч се извършва за 5.75 сек. Автомобилът разполага със седемнадесетцолови алуминиеви джанти, гуми са Goodyear с размери 225/45.
Източник: auto-press.net
gg_
на 14.06.2008 в 14:11:18 #3hellwitch е то па се едно с бмв-то или с мерцедеса ше оцелееш с над 200
Читател
на 13.06.2008 в 13:14:33 #2Навремето имаше едни полски фиатчета с двигателя окачен на кръста ти. Като гледам това ще е нещо подобно. По-добре да му сложат големи гуми, да му махнат купето и да го пуснат на плажа.
hellwitch
на 13.06.2008 в 12:29:34 #1Изродщина! Проблема е че в това малко купе - я се блъснеш и си на пихтия. Тея скорости(над 200) и коне(200) не са за такъв бръмбър. Особено на нашите пътища - дори и магистралите са неравни и с 220 с твърдо окачване и само 1000 кг си излиташ директно!! Шевчето кара една карера дето е с 500 кг повече много по ниска и стабилна машина и пак на 150 км/ч оставаш бе бъбреци на магистралата за пловдив.