Руската авиокомпания „Транс ер" обвини за инцидента на летището в Бургас авиотехниците на летището, съобщи БНР.
Припомняме, във вторник самолетът Боинг 747 с 207 пътници на борда излезе от пистата при излитане. Инцидентът се размина без пострадали.
От министерството на транспорта казаха, че причина за случилото се е неизправност на спирачките на самолета.
Според представител на руската авиокомпания обаче, авиотехниците отместили спиращите трупчета на колесника, без да са имали команда от екипажа.
Така самолетът се плъзнал и стойката на колесника се оказала извън пистата.
borkovn
на 19.06.2008 в 23:42:47 #8Руски бандити които имат пета колона тук,в България-всички комунисти,турци и чалгаджии са в основата на този акт.Влезте в съблекалнята на авиомеханиците и ще се насладите на автентична чалга и всички до един са гласували за БСП.Ако не вярвате-проверете.
sn
на 19.06.2008 в 22:35:02 #7На крив к.. космите му виновни.......впро4ем бих се у4удил, ако изявлението беше за вина породена от руснаците.....се некои друг им е виновен
todir
на 19.06.2008 в 22:22:20 #6Ми хуу де тоя пилот не знае ли къде е спирачката Ако не знае - RTFM
гост
на 19.06.2008 в 22:20:59 #5http://mreporter.ru/ReporterMessages! viewReport.do?reportid=9379 Ето например това
гост
на 19.06.2008 в 22:06:18 #4П.С. Забравих да кажа - пред споменатите 2 пъти по 2 часа, на борда не имало ток...
гост
на 19.06.2008 в 22:04:50 #3Пак стара новина, този път от вчера... Една закъсала авиокомпания се опитва да си измие ръцете с бургаското летище. Не отричам, че и нашите може да са виновни. Но ако съдим по фактите: 1. Самолетът е излетял от Домодедово (летище в Москва) 4 часа след като вече е трябвало да е пристигнал. 2. След кацането си тук (той е превозвал туристи), се е наложило ръчно отваряне на вратите от страна на самите туристи, при това 2 часа след кацането. 3. В едно време с ненатоварен трафик, самолетът е държал въпросните пътници нови 2 часа, без да излети. От кабината на пилотите се е чувало едно или друго... Сега се оказва, че според руската авиокомпания, виновен бил техникът, който освободил механичните спирачки (ий такива скоби, които се поставят на "колелетата"), преди да има съгласие с екипажа. Но според някои от самите пътници, пилотът умишлено е предизвикал "хлъзгането" извън пистата, за да не излети с тази машина. Вероятно така е спасил живота на много хора, за което - ашколсун
Балканец
на 19.06.2008 в 21:34:46 #2Бургаското летище не беше ли под управата на Фрапорт, на германците?
Юлиан-3
на 19.06.2008 в 21:25:47 #1ми да учат руски пишлиметата!