Visa даде началото на кампания, чрез която да подпомогне семейния бюджет, като същевременно стимулира хората да пазаруват или използват услугите на малките търговци. С всяка направена трансакция до 27 декември 2020 г., независимо от стойността ѝ и обекта, в който е направена, може да спечелите една от 450 награди в размер на 100 лв.
Печелившите ще бъдат теглени чрез специален софтуер в присъствието на нотариус всяка седмица. Повече информация за промоцията и как да регистрирате своето плащане можете да намерите на visabg.com.
Знаете ли, че именно малкият бизнес бе един от най-засегнатите от пандемията? Една част от него трябваше да затвори за известен период от време, а при друга част - количеството на работа намаля в следствие на по-малкия поток от клиенти. В двата случая това доведе до намаляване на така важния постоянен паричен поток, оказващ съществена роля за развитието и съществуването на малкия бизнес.
В същото време пандемията предизвика и сериозна промяна в навиците за пазаруване на потребителите. Голяма част от тях все по-често търсят безконтактен начин за разплащане за ежедневните си покупки. Проучване на Visa, проведено през август тази година, показва, че 78% от потребителите в световен мащаб са променили начина си на разплащане вследствие засилените опасения за собственото здраве. Почти две трети (63%) от запитаните биха преминали към нов бизнес, който предлага опции за безконтактно разплащане. За почти половината потребители (46%) в световен мащаб използването на безконтактни методи за разплащане е сред най-важните мерки за безопасност в магазините.
В тази динамична и постоянно променяща се среда за собствениците на малък бизнес адаптирането ще бъде приоритет. В Европа Visa работи в тясно сътрудничество с мрежата си от индустриални, технологични и обществени партньори, за да даде достъп до дигитални разплащания на осем милиона малки предприятия, засегнати от пандемията.
Заедно с тях компанията се фокусира върху предоставянето на подкрепа в няколко стратегически области, които са от решаващо значение за оцеляването на малкия бизнес. Като например - предоставяне на възможност да изградят онлайн присъствие и да приемат дигитални разплащания (онлайн и в магазина), осигуряване на достъп до търговски кредитни и дебитни продукти и насърчаване и стимулиране на потребителите да подкрепят местния бизнес.
Изберете близкия магазин, защото има значение къде пазарувате!
hmmm
на 21.12.2020 в 10:46:24 #1И колко ви платиха да правите реклама? Няколко писалки, комплект чаши и календар. Продажници.