
От там уточняват, че катастрофата е станала 01.10 ч. тази сутрин, като малко преди това мъж подал сигнал на тел. 166, че има проблеми с колата си и не може да спре.
Той обяснил, че шофира "Опел Астра" и скоростта, с която се движи по посока ГКПП-Кулата е висока, включил е аварийни светлини.
Полицията в Благоевград веднага уведомява за случая граничните полицаи. Малко след това автомобилът преминава през граничния пункт без да може да спре, но в трасето, което временно не работи. После се блъска в полицейска кабина малко преди паспортния контрол на ГКПП "Промахон".
На мястото на инцидента е извикана гръцката "Пътна полиция" и екип на "Бърза помощ" и пострадалият водач е откаран в болница в Серес.
Независимо от усилията на лекарския екип, тази сутрин гръцките власти се уведомили колегите си, че той е починал.
Vancuver
на 27.02.2009 в 00:34:18 #33@pointzero: и още, аз се видях в чудо преди 5-6 год с барутника на един познат - автоматик, без ръчна (т.е. неработеща) спирачка - скъса ми се спирачно маркуче по надолнище , градско, бях с около 40-45, "прелетях" 2 кръстовища на червено и после подплаших пешеходците като качих и слизах 3-4 пъти бордюра на тротоара докато убих скоростта почти до нула, когато успях да вкарам "на паркинг". От тогава само коли с РЪЧНИ скорости карам! --------------------- Ако една кола се поддържа като хората няма да има неработеща ръчна и скъсано спирачно маркуче. Вината не е в автомата...
Чоко
на 26.02.2009 в 23:40:35 #32Егати, до днес си мислех, че само на кино в кошмарни сънище е възможно да не може да спреш кола. Вадиш ключове, бушони, късаш кабели, изключваш от скрост .. а тя върви ли върви.
never_mind
на 26.02.2009 в 23:30:24 #31Бог да го прости Могли са вместо кън Кулата след симитли да му направят коридор към предел там колата след няколко км ще спре сама Сюжета напомня малко на този във филма " Скорост " на широк участък са могли да опънат ежовете и да спукат гумите му
alterin
на 26.02.2009 в 23:18:45 #30Не му е било писано....
didovalk
на 26.02.2009 в 23:02:42 #29То на Кулата май трябва да викнат един поп да попее малко и изгони злите сили. То не бяха блокади, стачки, пияни фермери щурмуващи напред-назад, а сега и странен нещастен смъртен случай
. Лека му пръст на човека.
Велзевул
на 26.02.2009 в 22:47:14 #28Мда, ако е дизелова колата при омасляване на всмукателните колектори, може да се стигне до неконтролируемо запалване на горивото (дизела) и няма гасене, само форсиране докато издържи мотора. Неприятна ситуация
Но човека се е панирал, не е получил адекватна помощ и се е стигнало до фатален край...
BP
на 26.02.2009 в 22:41:08 #27колата е била ОПЕЛ АСТРА ДИЗЕЛ. РАЗЧИСТИЛИ СА МУ ПЪТЯ ДО ГКПП-КУЛАТА !!! ЗАЩО ???
Aдонай
на 26.02.2009 в 22:38:35 #26Чиляка е искал да умре в демократична,европейска държава,а не в Балканска Кенефия....

neznae6t
на 26.02.2009 в 22:33:22 #25Много спецове има отдолу... Колко от вас са участвали в ПТП, за да дават идеи със спиране в мантинелите, по-точно убиване на скоростта в мантинелити при над 100 км/ч? Ефектът е почти същият, като при сблъсъка с колибката на КПП-то. Само едно наистина ми е странно, как е успял да стигне до границата при постоянна скорост от над 100км/ч?! Лека му пръст на човека, а всичко останало са сценарии от холивудски филми, можете да се пробвате успешно.
Номад
на 26.02.2009 в 22:29:49 #24Преди години в щатите имаше подобен случай. Субару форестер. Жена зад волана. Обажда се на тел. 911. Оттам и дават всякакви съвети. Колата не спира. Осигуряват и преминаването през няколко кръстовища , докато излезе полицейска кола пред нея. Ченгето я подпира отпред и я спира... Колата бе откарана в специална лаборатория след случая. Какво са открили - незнам.
BP
на 26.02.2009 в 22:20:43 #23Колата е била ОПЕЛ дизел но не съм сигурен за модела. Съобщил е че не може да загаси двигателя, не може да превключи скоростта и не може да спре със спирачки. Движел се е с над 100км., а на Кулата са съобщили в момента на преминаването му. Защо са го водили към границата а не са го инструктирали да се хвърли в някоя нива по пътя един господ знае. Ако някой има на идея какво може да се е случило с ОПЕЛА да сподели.
Jokata2
на 26.02.2009 в 21:38:25 #22Pointzero - Sorry... незнаех че има други коментари отдолу...
pointzero
на 26.02.2009 в 21:34:53 #21Jokata2 бъркаш двата щата, момче. последният ми коментар беше за другия случай, разказан от колегите. и там състезателят е оцелял.
Jokata2
на 26.02.2009 в 21:31:54 #20Pointzero - всички се надяване че ще го глобят посмъртно... Лека му пръст на човека! ...историята е като от филм на ужасите...
pointzero
на 26.02.2009 в 21:20:07 #19DARK Регистриран на: 11.05.2007, 14:16 Пуснато на: 26.02.2009, 21:11 ------------------ тоя си е за яка глоба щом си е нагласил круиза за 170!!! освен ако е бил в Германия.... верно с тая пълна автоматизация напоследък...хич й нямам вяра... когато един силикон вземе да мисли вместо мен - направо ми настръхват косите...
Avenger_
на 26.02.2009 в 21:12:11 #18DARK
на 26.02.2009 в 21:11:28 #17-=================== интересно защо просто не е ЗАГАСИЛ мотора? Отностно случая със Vel Satis-a.Бил е с наи пълната окомплектовка мотора се пали и гаси със Старт/Стоп Бутон скоростната е пълен автоматик няма лост а е със копчета или лостчета на волана ако решиш да минеш на полуавтоматик.По това което съм чел пича е настроил круиз контрола на 170км но когато се опитал да намали колата просто отказала да намали скороста на круиза ефекта от продължителните опити за спиране докато се дава газ е прегрели спирачки мотора неможе да се изгаси докато е в движение автомобила и така е карал докато не свърши горивото.Така Renault многократно в последствие са се опитали да пресъздадат ситуацията даже със умишлено препрограмиране на компа но в краина сметка гасенето на мотора винаги си е работело защото просто не преминава през електронният блок стартирането и спирането си е на отделно блокче независимо от борд компа.Така че и това маи е пълна глупост на водача сигурно не се е сетил от паниката да му даде стоп.
pointzero
на 26.02.2009 в 21:00:37 #16и още, аз се видях в чудо преди 5-6 год с барутника на един познат - автоматик, без ръчна (т.е. неработеща) спирачка - скъса ми се спирачно маркуче по надолнище , градско, бях с около 40-45, "прелетях" 2 кръстовища на червено и после подплаших пешеходците като качих и слизах 3-4 пъти бордюра на тротоара докато убих скоростта почти до нула, когато успях да вкарам "на паркинг". От тогава само коли с РЪЧНИ скорости карам!
pointzero
на 26.02.2009 в 20:57:12 #15AA Шофьорът е имал късмет, че е бил магистрала и е карал докато свърши горивото, а полицията го е ескортирала. -=================== интересно защо просто не е ЗАГАСИЛ мотора?
AA
на 26.02.2009 в 20:52:51 #14Това е супер странно... Аатоматиците също могат да спрат/намалят като превключиш на по-ниска предавка, в краен случай слагаш на N и изчакваш да загубиш инерция. В интерес на истината имаше случай преди години във Франция с Renault Vel Satis, при който системата беше блокиа напълно при скорост от 170 km/h, дори и авоматикът не се подчинявал. Шофьорът е имал късмет, че е бил магистрала и е карал докато свърши горивото, а полицията го е ескортирала.