80% от оплакванията на граждани до еврокомисар Кунева са за сметки за ток и парно, услуги на мобилни оператори и самолетни билети.
Това каза еврокомисарят за защита на потребителите Меглена Кунева на заседание на комисията по европейски въпроси в Народното събрание.
Tя каза, че оплакванията на гражданите са най-вече в областта на услугите, и предположи, че много от казусите ще стигнат и до съда.
59 % от оплакванията, които пристигат до министъра, са свързани с дяловото разпределение и начина на разпределение на количеството топлоенергия.
Еврокомисарят каза още, че все по-често чужди граждани от ЕС й се оплакват, че получават два пъти по-високи сметки от българските граждани.
"Трябва да си зададем въпроса как е защитен един потребител, има ли той достатъчно информация?", посочи Меглена Кунева.
Тя отбеляза, че Комисията за защита на потребителя и Комисията за защита от конкуренцията в Европа работят често заедно и дейността им е взаимно свързана.
Кунева съобщи още, че през 2009 г. ще се проведе голяма кампания в областта на защита на потребителя у нас.
Cooper
на 16.10.2008 в 19:42:33 #2върши ли върши пръмова...тц,тц,тц.... скъсала се е от работа пот тече по класовото работническо-селско чело, трудно се заработва почетната заплата в рамер на 240к ойро годишно...
Rich_Forester_1912
на 16.10.2008 в 19:20:09 #1ей тая поне си върши работата както трябва. Поздравления...