Ogilvy Group България представи новата медийна компания с бранда Wavemaker, която е част от най-голяма група за медийно планиране в света GroupM. Тя е нов бранд в портфолиото на GroupM, част от най-голямата комуникационна група в света WPP, и обединява глобалните бизнеси на агенциите MEC и Maxus. С лиценза за Wavemaker Ogilvy Group България става основният локален партньор на WPP.

Управлението на новата агенция се поема от Владимир Стоилов, дългогодишен кадър на Ogilvy Group Bulgaria, който ще развива компанията, стъпвайки на 12-годишния си опит на българския медиен пазар и глобалните знания и иновации, до които дава достъп най-голямата група от медийни агенции в света.

Владимир Стоилов

Владимир Стоилов

"Като най-голямата компания за управление на медийни инвестиции, ние носим отговорност за всяка трета реклама, която достига до аудиториите във всички точки на земното кълбо", казва Гавин Дюк, GroupM CEO за Централна и Източна Eвропа, който пристигна в България за представянето на новата агенция.

Екипът оперира с бранда Wavemaker на българския пазар oт началото на 2018 г. и вече обслужва редица глобални и локални клиенти, сред които DM, Lavazza, Skechers, Edgewell и Kаrcher. Сред клиентите на групата в България са Mtel, Kaufland, Unicredit Bulbank, Procter & Gamble, GSK, Unilever и oще над 60 марки, като 30% от тях са лидери на пазара в съответния бранш.