Мит е, че само мъжете са фенове на спортните предавания по телевизията.

Това разкрива проучване на LG Electronics, направено като част от кампанията за премиерата на новия модел високотехнологична плазма LG PG60.

Резултатите от изследването показват, че 84% от жените в Европа гледат спортни предавания по телевизията. 56% от анкетираните жени твърдят, че с удоволствие гледат спорт по телевизията.

Всяка четвърта жена пък избира спортния канал, за да достави удоволствие на партньора си и предпочита да гледа програмата заедно с него.

Не малко европейки признават, че гледат спорт по телевизията, за да „изплакнат" очи - 3% от анкетираните избират да гледат повече заради добре сложените спортисти на терена отколкото заради спортните постижения.

А с какво се занимават жените, докато партньорите им гледат футбол по телевизията? Пазаруват или използват времето да се занимават с децата - това твърдят 12% от жените, които не следят спортните канали.

Германките са най-запалени по спортните програми - 67% от жените в Германия гледат спорт по телевизията. Следват ги швейцарките и норвежките съответно с 64% и 63%.

Финландките (7%) са тези, които следят предаванията заради добре изглеждащите спортисти.

Французойките и британките (31%) гледат спорт заедно с партньорите си.