Coca-Cola пуска на пазара нов вид мляко, което ще носи името Fairlife и ще струва два пъти повече от обикновеното мляко, пише Business Insider. Очаква се продуктът да се появи по щандовете на магазините през декември, заяви шефът на Coca-Cola за Северна Америка Санди Дъглас, цитиран от Money.bg.
По думите му, млякото не съдържа лактоза и има 50 % повече протеини и калций, отколкото обикновеното мляко, както и 30% по-малко захар. Дъглас заяви още, че млякото ще струва „двойно повече от това, което сме свикнали да купуваме в магазините".
Fairlife ще се произвежда в кравеферма с „повишено внимание при отглеждането на животни" и има „патентован процес на филтриране". Шефът на компанията за Северна Америка подчерта, че Coca-Cola е създала съвместно предприятието си с един куп млекопроизводители, които са лидери по иновации в млечната промишленост.
Според Дъглас новата марка мляко е началото на едно дългосрочно инвестиране в млечния бизнес за компанията. Той прогнозира, че „през първите няколко години няма да валят пари за компанията, но когато го правиш добре, резултатите идват по-късно".
Инвестицията на Coca-Cola идва в труден момент за млечната промишленост. През последните четири десетилетия продажбите на мляко намаляват в световен мащаб.
Минувач
на 26.11.2014 в 15:14:29 #3Хората обесняват, че освен ултрафилтрация ще прилагат и нанофилтрация. Някои харесват само човешкото мляко, заради опаковката.
posredstven
на 26.11.2014 в 14:17:05 #2Животното е калциохом. Живее само в необятните ГМО полета на САЩ
stani
на 26.11.2014 в 13:42:53 #1Е та тва мляко ли е???Ебаси химията...От какво животно е?