Скандалният филм на Sony Pictures "Интервюто" спечели $15 млн. от онлайн продажби и още $2.8 млн. в кината през първия си уикенд по екраните, предава Ройтерс. Впечатляващите печалби са благодарение на шумът, който се вдигна около лентата, заради кибератака срещу компанията-разпространител, за която беше обвинена Северна Корея.

Пхенян пък от своя страна заплаши, че ще отвърне на тези твърдения с масирана военна операция, а по-късно промени мнението си и реши само да порицае филма, в който се разказва за подготвян атентат срещу лидера Ким Чен-ун.

В премиерния си уикенд ироничната комедия направи почти толкова пари от онлайн дистрибуцията си и прожекциите в някои киносалони, колкото би направила, ако беше разпространена без никакви ограничения. Такива в крайна сметка се наложиха заради хакерските атаки срещу Сони.

От компанията съобщиха, че в филмът е бил купен или нает повече от 2 милиона пъти за първите четири дни от пускането му, което го превръща в онлайн филм номер 1 на Сони за всички времена.

"Интервюто" беше пуснат на Коледа в 331 независими киносалона с $1 million боксофис и $1.8 милиона за следващите три дни по данни на Сони. Много от собствениците на кинозали споделиха, че подкрепят лентата в името на свободата на словото.

Първоначалните очаквания бяха лентата на стойност $44 млн. да спечели поне $20 млн. на премиерата си в кината, ако тя не беше ограничена.

Цените, на които Сони пусна "Интервюто" бяха под наем за $5.99 "video-on-demand" и по $14.99 при покупка от YouTube Movies, Google Play, Microsoft Xbox Video.

На свой ред и гигантът Apple заяви, че има намерение да пусне филма в iTunes - най-големият и популярен магазин за онлайн съдържание.