Кока Кола пусна на пазара в щатите нова реклама, с която акцентира върху затлъстяването като основен проблем и показва своя личен принос в борбата срещу отстраняването му.
В кратко клипче, траещо 2.01 мин, безалкохолният гигант посочва световния рекорд на фирмата в продукцията на голям брой нискокалорични напитки, като припомня на зрителите колко всъщност калорични са храните.
Рекламата се разпространява по кабелна телевизия от вчера и вече има към 6000 гледания само в Youtube.
В Ню Йорк вече са на път да забранят висококалоричните напитки, които се разпространяват в ресторанти, кина и стадиони.
Според продуцентите на клипчето видеото не цели да критикува индустрията на безалкохолните напитки, но се стреми да пробуди отговорното отношение у потребителите.
Това не е първият път, в който компанията си служи с реклама, за да обърне внимание на проблема, но за първи път го прави публично чрез телевизията, съобщава BBC.
Рекламата под надслов „Заедно" завършва с мотото: „Знаем, че когато сме заедно, можем да постигнем значителна разлика".
boris
на 15.01.2013 в 13:52:16 #3С Макдоналтс и Кока Кола, САЩ грубо нарушават "Резолюцията за неразпространение на биологичните оръжия на ООН" от 1949-година!
Nаukata_ne_moje
на 15.01.2013 в 12:09:18 #2Не бъди злобар, Говнянов!Не съм аз този, който ти изяжда основното меню!Майка ти е!!!
Nаukata_ne_moje
на 15.01.2013 в 10:22:11 #1Ама вЕрно е , ей!Аз "колата" я пия само с водка и на другия ден нищо не ми се хапва...