Кока Кола пусна на пазара в щатите нова реклама, с която акцентира върху затлъстяването като основен проблем и показва своя личен принос в борбата срещу отстраняването му.

В кратко клипче, траещо 2.01 мин, безалкохолният гигант посочва световния рекорд на фирмата в продукцията на голям брой нискокалорични напитки, като припомня на зрителите колко всъщност калорични са храните.

Рекламата се разпространява по кабелна телевизия от вчера и вече има към 6000 гледания само в Youtube.

В Ню Йорк вече са на път да забранят висококалоричните напитки, които се разпространяват в ресторанти, кина и стадиони.

Според продуцентите на клипчето видеото не цели да критикува индустрията на безалкохолните напитки, но се стреми да пробуди отговорното отношение у потребителите.

Това не е първият път, в който компанията си служи с реклама, за да обърне внимание на проблема, но за първи път го прави публично чрез телевизията, съобщава BBC.

Рекламата под надслов „Заедно" завършва с мотото: „Знаем, че когато сме заедно, можем да постигнем значителна разлика".