Изтребител Су-57 се разби в тайгата на Русия. Инцидентът е станал при тренировъчен полет в Хабаровска област. За щастие няма пострадали, съобщи ТАСС.
Агенцията уточнява, че пилотът е успял да катапултира. Той не е получил травми, съобщи представител на администрацията на град Комсомолск на Амур.
Изтребителят Су-57, модел Т-50 е извършвал рутинни изпитания в тайгата. Няма жертви и разрушения на земята. Самолетът се е разбил на 111 км от Комсомолск на Амур. Пилотът е бил прибран от хеликоптер.
Разбилият се изтребител не е принадлежал на армията. Първата доставка за руските ВВС е била запланувана за тази седмица, уточнява РИА "Новости".
Припомняме, че моделът Т-50 на Су-57 е 5-то поколение реактивен многоцелеви изтребител, разработен от ОКБ Сухой за военновъздушните сили на Русия.
Той трябва да замести остарелите руски изтребители 4-то поколение МиГ-29 и Су-27 в руските ВВСС.
Су-57 е разработен като директен отговор на американските F-22 Raptor и F-35 Lightning II. Т-50 прави своя първи полет на 29 януари 2010 г. Неговият втори полет е на 6 февруари 2010 г. До 31 август 2010 г. прототипът извършва общо 17 полета.
Avatarx
на 26.12.2019 в 21:05:22 #21Pen4o, както всяка модерна руска машина, например "Москвич"...
dad
на 25.12.2019 в 10:27:06 #20Местни материали?Да,през ВСВ са правили самолети от шпертплат и пак са вършили работа-спечелили са войната срещу самолети от алуминий.А в тайгата дървесина-колкото искаш.И е похвално,ако вече я използват в най-новите самолети и ракети вместо скъпите сплави.Но тук работата е по-дебела-опира до електрониката.При дистанционното управление безжичната връзка може дабъде прекъсната и трябва да се минава на ръчно управление.Т.е пилотът трябва да бъдене само ПИЛОТ,но и Инженер.Такива кадри-човешкият фактор-се готвят бавно.
58eng
на 25.12.2019 в 02:15:40 #19Не можеш да си представиш,ти не си пилот
58eng
на 25.12.2019 в 00:59:25 #18Значи ,предположих,че самолетът е направен с местни материали ,защото нали сумати мераклии чакат на опашка...едва ли всички в серията ще ги правят от вносни материали/ако могат да си ги позволят на черния пазар/, като руските смартфони ,дето ги правят в Хонконг за "новия" интернет
58eng
на 25.12.2019 в 00:55:33 #17И на тебе Честита Коледа! Като се върна от следващата плесконференция на Путин ще ти кажа! Ще му кажа и че въпросът е специално от негов върл почитател от Америка...дано не ме метне
58eng
на 24.12.2019 в 22:17:39 #16На какво да се кефят ,мисир? Разбира се,че е нормално ,когато правиш самолет с подръчни средства и матриали нещо да се обърка. Даже не зная защо ни го поднасят като новина. Сигурно заради такива като тебе.
Obektiven_29
на 24.12.2019 в 19:34:14 #15Нормално е при изпитания и тестове на нова техника да има и аварии, къде не е имало? Нима преди двайсетина години една американска ракета не се взриви по време на старт? С тази разлика, че никой не остана жив, за съжаление, разбира се. Но самолетът си е супер, спор няма.
58eng
на 24.12.2019 в 19:00:33 #14Исках да се почувствам като презито - обединител на нацията
58eng
на 24.12.2019 в 16:43:36 #1313. За теб да се излагаш е привично...
58eng
на 24.12.2019 в 16:33:58 #12Радославе,сорри,но нищо няма да научеш от мен,не защото не зная ,а защото Чъм хъм не дава да има друг по-умен от него и трие.Затова от пост14 виждаш сама едно изречение. Това ,раги,е политиката на нуддоубитите доносници на ДС,искащи БГ много да прилича на РФ,а вие да сте чукундури като ватенките . Fuck смотания червен админ Чъм хъм!
58eng
на 24.12.2019 в 16:05:36 #1112. Приятел, а бе оня ден като си карах F16 и като гледам : проблем след проблем..
radostin-evtimov
на 24.12.2019 в 13:18:43 #10До 11 и 12!!! Приятел, Су-57 Е С ЕЛЕКТРОННО-ДИСТАНЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ, нова е и се нуждае от изпитания. За първи път се е появила на СЕРИЕН изтрбител като F-16 за който ние аджеба се натискаме. Когато електрониката управлява самолета е много вероятно да дава проблеми, особено когато е чисто нова и не добре достатъчно изпитана. Знаеш ли дори сега колко проблеми създава на F-16 дори и сега? Както и да е. Изтребители, които са минали гладко изпитанията без проблеми са например такива като F-15 и Миг-29, които обаче използват "КЛАСИЧЕСКА", а НЕ "електронно-дистанционна" такава. За да се изградят нещата трябва време. Изтребителят обаче е МНОГООБЕЩАВАЩ и бъдещето ВЕРОЯТНО ще покаже
58eng
на 24.12.2019 в 12:52:53 #9Разбра ли ,пикльо. Със зяене и обиди не става!
58eng
на 24.12.2019 в 12:51:34 #8Чъм хъм,ни7ой не ти е виновен,че нямаш пари за качествени елементи ,а си тръгнал да се конкурираш с противник,осигурен с всичко. То не може да се краде безумно и да има,не може да се караш с богатите и да не те отрежат от ноу-хау и технологии...За това е виновен само дребния диктатор и тия около него !
hmmm
на 24.12.2019 в 12:16:11 #7"Не използвайте GPS. Те могат да бъдат заглушени", продължава Кроак към морските пехотинци, предупреждение, произтичащо от обвинения от НАТО, отречени от Русия, че Москва заглушава GPS системи в Норвегия. https://news.bg/int-politics/na-ledenata-granitsa-mezhdu-norvegiya-i-rusiya-sasht-se-uchat-da-voyuvat-v-stud.html
hmmm
на 24.12.2019 в 12:02:12 #6Пикльо, колко струва сухой и колко ф. Полша даже не иска ф, натовците реваха при ученията си като руснаците си пуснаха радарите че всичко увяхна, не само самолети, идея си нямаш ако ви подпукат. Такива като теб първи ше тънцуват казачок с герундий в частушките лакей смотан
edi-machikyan-3dYMgtta
на 24.12.2019 в 12:01:25 #5Това е последната фаза на изпитания, при която се тестват натоварвания при гранични стойности. Подобни инциденти има при изпитанията на всички самолети в това число и на F-35. Нищо необичайно.
Obektiven_29
на 24.12.2019 в 11:09:21 #4Е, нашите медии не пишат за проблемите на американските самолети. Това не значи, че ги няма .... Опубликован новый перечень проблем с истребителями F-35 Публикуется свежий доклад Пентагона об обнаруженных проблемах с самолётами семейства F-35. Новые данные говорят о том, что проблемы с истребителями, которые уже продаются ряду стран мира, обнаруживаются в ходе эксплуатации практически ежедневно. Проблемы с предохранителями, находящимися в электрических цепях, контролирующих контроль топлива в баках. Они могут размыкать цепь во время скачков напряжения, связанных с грозой. При этом ранее в США решили избавиться от проблемы самым дорогостоящим путём – с помощью замены топливных баков. Однако, как говорится в докладе Пентагона, это не помогло. Размещение авиационной пушки таково, что при стрельбе из неё вибрация передаётся на кресло пилота. Кроме того, из-за вибрации растёт погрешность показаний приборов, проявляют себя сбои в работе датчиков. Выявлены несколько случаев сбоев в работе программного обеспечения самолётов F-35. Вместо заявленных 2-х часов для замены двигателей работа в среднем занимает 52 часа. Устойчивость самолёта снижается на относительно низких скоростях из-за вихрей, возникающих вокруг плоскости крыла. Это особенная проблема для самолёта при полётах на малых высотах.
дкми
на 24.12.2019 в 10:15:42 #3#1 ами нормално да не е на армията ако е някакъв прототип за тестове, всяко нововъведение се тества от пилоти, и после ако тестовете са успешни - минава към армията.
ISIS
на 24.12.2019 в 09:55:29 #2Аналогов, какво те чуди толкова. Руснаците от край време не признават убитите за свой. Всичкия груз200 от Украйна и Грузия са все отпускари и запасняци с задна дата. Даже се опитаха нескопосоно да заличат часта свалила малайският бойнг. А сега продължават традицията с техниката. Ако лети е супер. Ако падне - не принадлежи на армията. А сега си престави какво ще стане с пътен като падне от престола.