"Ален мак" планира да пусне в търговската мрежа нови 48 продукта до края на годината, съобщи финансовият директор на компанията Владимир Георгиев, коментирайки издаването на корпоративни облигации от дружеството в размер на 6.5 млн. евро.

Пловдивската козметична компания прогнозира, че догодина асортиментът на предлаганите от нея продукти ще нарасне до 150. Припомняме, че наскоро „Ален мак" сключи договор с най-големия дистрибутор на козметика за Русия и региона - "БРК козметикс", чийто собственик е българинът Методи Маджаров.

Дистрибуционният договор е за 3 години и е ексклузивен, което означава, че единствено руската компания ще има правото да разпространява чрез търговската си мрежа продуктите на "Ален мак", обясни Людмил Александров, търговски директор на козметичната компания. Той очаква за 3 години обемът на продажбите чрез дистрибуция да достигне 20 млн. лв. Това би увеличило пазарния дял на "Ален мак" за Руския до 12-13%.

Половината от облигационния заем, който компанията емитира, ще бъдe използванa за покриване на банковите кредити на фирмата, а останалaтa част ще бъде вложена в реклама и нови продукти, заяви още финансовия директор. Той сподели също така, че начин за набиране на средства е качването на козметичната компания на фондовата борса.