Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) e приела позиция, относно изменение на Общите условия за съвместно ползване на помещения, съоръжения и кули и Общите условия за ползването на подземната канална мрежа на БТК.
КРС предлага промени, целящи по-ефективно използване на инфраструктурата на БТК, както и подобряване на процедурите по предоставяне и поддръжка на услугите, съобщава Finance.news.bg.
От комисията посочват, че са проведени обществени консултации по въпроса, след като са постъпили становища от Сдружението на независимите интернет доставчици (СНИД), Сдружение за електронни комуникации (СЕК), „Евроком Кабел Мениджмънт България" ЕООД, „Кейбълтел" ЕАД, „Мобилтел" ЕАД, „Космо България Мобайл" ЕАД, и „Радиокомпамия Си. Джей" ООД.
Според КРС е оправдана намеса на регулаторапо отношение на достъпа до инфраструктурата на БТК при условията на прозрачност, публичност и равнопоставеност, които Комисията е длъжна да съблюдава като заложени принципи в чл. 5 от Закона за електронните съобщения.
Чрез позицията на КРС са предложени промени, целящи по-ефективно използване на инфраструктурата на БТК, както и подобряване на процедурите по предоставяне и поддръжка на услугите.
КРС задължава БТК да внесе информация и доказателства за разходоориентираността на цените на услугите, предоставяни въз основа на Общите условия.
Анализът на внесените от БТК данни показа, че информацията е предоставена по начин, който не отговаря на наложените на БТК специфични задължения. Данните не са предоставени съобразно принципите и правилата, заложени в Системата за определяне на разходите на БТК. В тази връзка с това КРС задължаваБТК да представи коректна информация.
Също така Комисията за регулация на съобщенията също така ще се открие процедура за обществени консултации по реда на чл. 37 от Закона за електронните съобщения.
titanik
на 06.06.2010 в 15:10:25 #3Интернет доставката на Vivacom е меко казано БЕЗОБРАЗНА Никой на доверие да не се подлъгва по техните реклами по съответните им пакетни доставки на разни услуги. Аз им повярвах и сключих договор за доставка на интернет и телефонна услуга /за което много съжалявам/, но интернет доставката им е под всякаква критика. За безобразната им интернет доставка има няколко вероятности: 1- Правят го умишлено с цел да си поръчаш доставки с по-високо заплащане /най-вероятното/ 2- Сървърите им не са в ред и не се поддържат правилно /малко вероятно/ 3- Техническият персонал поддържащ сърварите е горе долу грамотен /което е извънредно недопустимо и не е за вярване/ Препоръка: Ако някой реши да подпише договор с vivacom за какъвто и да е пакет услуги, нека към договора, предложен от тяхна страна, собственоръчно във всички екземпляри да добави, че подписва с условие за определен от клиента изпитателен срок/най-малко 1 месец/. По този начин клиентът ще е в пълното си право да прекрати договора си с vivacom, ако не се спазват условията обещавани от страна на vivacom. Ако подобна добавка не бъде приета от страна на vivacom, то по-добре ще е да не се приемат /на сляпо/ обещанията по съответния пакет услуги и да не се стига до сключване на договор. Светът на капитала се управлява от вълчи закони, така че внимавайте. Войната с клиента, винаги води до поражение на компанията. Крайно време е моралът и коректността, да заемат полагащото им се място в бизнес отношенията, а некоректните да бъдат изхвърлени зад борда.Докато vivacom не си оправят интернет услугата си, аз ще продължавам да разпространявам това предупреждение Излъган от vivacom клиент
Worv
на 03.06.2010 в 13:01:06 #2Пълен майтап, те по начало нямаха право на инфраструктурата. Тези кабели и канали са строени преди 89 г. с обществени средства и се стопанисваха от от БТК, Пощите и Службите. Сега да разследват и да видят как така БТК стана собственик на нещо дето беше обществено. Доста мазници-политици ще се окаже, че са за затвора.
goKToPa
на 03.06.2010 в 12:30:24 #1Крайно време беше