От днес ДЗИ вече е с ново лого, което бе показано първо, изобразено на сградата на централата.

„С преминаването към новото лого ще се визуализира по един още по-силен начин принадлежността на ДЗИ към КВС груп, както и връзката ни със СИБАНК. Това е поредното доказателство, че България, в лицето на ДЗИ и СИБАНК, е ключов пазар за Групата", заяви председателят на УС и Главен изпълнителен директор Недялко Чандъров.

ДЗИ стана част от семейството на КВС груп през 2007 година и до момента беше единствената дъщерна компания, с отличаващо се лого. Ребрандирането в настоящия момент ще допринесе за асоциирането на бранда с качества като иновативност, модерност и отношение към хората, съобщават от дружеството.

ДЗИ и СИБАНК, част от КВС груп, ще продължат да работят в синергия, която допълнително се подсилва от общата им визуална идентичност. Този подход е видим и в търговско-рекламните кампании на двете дружества, съобщават още от там.

Паралелно с ребрандирането стартира и великденска кампания на ДЗИ, насочена към индивидуални клиенти и фирми. В нея са заложени специални предложения по имуществени застраховки и застраховки „Живот".

СИБАНК от своя страна дава старт на кампания по ипотечни кредити.