Италианци ще строят Лот 1 на магистрала Марица.
Италианската компания „Кооператива моратория Чементусти - Чи.Ем.Чи.Ди Равена" предложи най-ниска цена в строителството на ЛОТ1 от автомагистрала Марица. Това е отсечката между село Оризово и Димитровград с дължина 31,4 километра.
Предложената цена е 133 219 678 лева без ДДС, стана ясно по време на обявяване на ценовите оферти на открита процедура в Агенцията по инфраструктура, чиито предмет беше ЛОТ1.
В нея участваха общо 12 компании, като на четири от тях предложенията не бяха приети, което имаше за резултат неотварянето на офертите.
Сред отхвърлените компании бе строителят на магистрала „Люлин" Мапа Иншаат.
Четири компании предложиха оферти, които бяха изключително близки помежду си. Ценовите предложения на всички тях бяха между 138 и 140 милиона лева.
Това стана повод регионалният министър Росен Плевнелиев да заяви, че цената за километър, постигната за магистрала „Тракия", явно е била обективна, защото почти съвпада с днешните предложения за километър от АМ „Марица".
По този начин ние показваме, че не е имало ценови натиск от страна на държавата по време на търговете за АМ „Тракия", коментира той.
Пленевлиев отново повтори позицията си от последни дни, че е допустимо инженери да се занимават с политика, но обратното не, визирайки обвиненията на лидера на БСП Сергей Станишев за некачествено изграждане на автомагистрала „Тракия".
Подадените оферти:
- Кооператива Муратория Чементисти - Чи. Ем. Чи. Ди. Равенна - 133 129 678 лева без ДДС;
- Терна АД - 154 510 570 лева без ДДС;
- Консорциум Марица 1 - 138 850 000 лева без ДДС. Консорциум Марица 1е в състав:
Импреза АД - лидер;
ГБС Инфраструктурно строителство АД;
ИСА 2000 ЕООД;
Пътстрой 92 АД; - АКТОР АСД - 139 600 000 лева без ДДС;
- Обединение Марица 1 ДЗЗД - 139 700 000 лева без ДДС; Обединение Марица 1 ДЗЗД е в състав:
Пи Ес Ай АД - гр. Стара Загора;
Конструктор - Инженеринг АД, Република Хърватия; - Консорциум „Марица - Алпине - СК 13" - 139 777 777 лева без ДДС. Консорциум „Марица - Алпине - СК 13" е в състав:
Алпине Бау ГМБХ - лидер;
СК 13 Пътстрой АД; - Консорциум Щрабаг България - Марица 1 - 187 383 916,16 лева без ДДС. Консорциум Щрабаг България - Марица 1 е в състав:
Щрабаг АГ, Австрия - лидер;
Щрабаг ЕАД, гр. София;
Бойко Борисов
на 28.03.2011 в 14:37:38 #13Италиаани италиаани Берлускоони надничаре под поларе-панорама де ла пичоаре ама кат се ядосам и...бетонаре кофражаре и в рекаре.
Baj Ivan
на 26.03.2011 в 01:43:28 #12Жабарите ги знаем какви строители и измамници са.
Имeйл
на 26.03.2011 в 00:27:49 #11Център за научни изследвания и проектиране при УАСГ Експерно становище Относно: Техническата възможност и целесъобразност за използване на материал от сгуроотвала за изпълнение на насипи в пътното строителство. Лабораторните резултати са еднозначни. Този материал не може да се уплътнява добре, дори и при модифицирано количество уплътняваща работа. Нещо повече, този материал има склонност след уплътняване да се разуплътнява, а при намокряне и да набъбва. ======== Оправданието: "Росен Плевнелиев цитира експертната оценка на Университета за архитектура, строителство и геодезия, която категорично не потвърждава, че магистралата се строи върху пепел."
Yavor
на 25.03.2011 в 22:55:30 #10аррогант ,А ТИ СИ НАЙ-ТЪПОТО КОПЕЛЕ ИЗМЕЖДУ ВСИЧКИ ТЪПИ КОПЕЛЕТА ОТ ФОРУМА МНОГО СИ ДРАЗНЕЩ НЕЩАСТНО КОМУНИСТЧЕ
Yavor
на 25.03.2011 в 22:52:16 #9Да ви таковам мамата на всички във форума дето само мрънкат От 20 години в тая държава не се еслучило нищо освен да я крадат Крадоха я БСП-ДПС,СДС(е те са едни и същи),НДСВ и какви ли още не ,знайни и незнайни ИЗРОДИ ВСИЧКИ РЕВЕМ ЧЕ НЯМА ПЪТИЩА И ИНФРАСТРУКТУРА!!!!!!!НЯМА НИЩО ЗА СВЯСТ!!!!!!!!!НАМЕРИХА СЕ ЕДНИ ПОЛИТИЦИ КОИТО ДА ИСКАТ ДА ПРОМЕНЯТ НЕЩО!!!!!!!!!И СТРОЯТ И ДОСЕГА ЯВНИ КРАЖБИ НЯМА!!!!!!!!!!!А ВИЕ РЕВЕТЕ И РЕВЕТЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!НЯМА УГОДИЯ!!!!!!!!!!!!!!ЕБАТИ НЕЩАСТНИЯ НАРОД!!!!!!!!!!!!!ИЗБЕРЕТЕ СИ ПАК КРАДЛИВИТЕ КОМУНИСТИЧЕСКО-ДПСарски СВИНИ ЧЕ ДА ВИ ДОЕ.....АТ МАЙКАТА НЕЩАСТНИЦИ
carlos
на 25.03.2011 в 17:28:45 #8Това стана повод регионалният министър Росен Плевнелиев да заяви, че цената за километър, постигната за магистрала „Тракия", явно е била обективна, защото почти съвпада с днешните предложения за километър от АМ „Марица". Еба ти малоумното изказване- е, аз пък си мисля, че цената на км на Тракия е надута и с това са се съобразили участниците в търга за Марица, що пък да забиват надолу офертите си като има кой да плаща и за по-високи..
psp_11
на 25.03.2011 в 17:26:46 #7След като има толкова противници на АЕЦ Белене - цена +изплащане+сеизмични експеризи, отговорено ли е на следните въпроси: 1. След като на държавата й трябват 6 млрд за оправяне на републиканската пътна мрежа, колко й трябва за поддръжката на цялата мрежа (барабар с новопостроениете магистрали)? - естествено за първите 3-5 год има гаранция за новопостроените.. 2. С качеството, с което поправяме пътната инфраструктура (всеки вижда - 3-5 работника с лопати и един валяк - така е за дупките в градовете) или с техника по магистралите, колко време ще работят всички магистрали (без нито един ремонт по тях) в едно и също време? 3. Ако се въведат тол такси, трябва задължително да има оправени алтернативни първокласни пътища, и коя е тази страна в света, която има хем винетки - хем тол такси? 4. До 1/4 от новоизградените магистрали се дофинасират от бюджета. 750 млн. от 3.9 млрд. и не на последно място: Колко пъти за последните 5 год са поправяли вашата улица в София? Теодосий Търносвки в София един път пролет и едни път есен = 10 пъти. http://umispublic.minfin.bg/opOPProfileFinExec.aspx?op=6
zmja
на 25.03.2011 в 16:36:41 #6bsp, СА бандити от последния жив шумкар та до току що пръкналото се червено копиле.Няма да мине много и тая клика ще бъде забранена със закон, членовете и сипатизантите ще бъдат в кауша за щастие на целият български народ. Ако ББ не успее да го направи за един мандат ще изберем друг и той ще го направи. Червена сган ,не разбрахте ли ,че ББ ви е най- лесната опция.След него народа ви почва .
batSpiro
на 25.03.2011 в 16:10:46 #5Това име на компания е по-дълго от магистралата. Ако го изпишат по нея, за да знаем кой я поддържа, може да се наложи още една магистрала да построят за да го съберат
libher
на 25.03.2011 в 15:39:07 #4Много е "мек" видеоклипа-реалността е мнооооого по-лоша.Все пак работех там...
Abadbobata
на 25.03.2011 в 15:33:01 #3Доживях да видя линк към bsp.bg Жалко че съм предубеден и според мен на този сайт всичко е лъжа.
libher
на 25.03.2011 в 15:14:18 #2Ще купят лиценз от ТРЕЙС как се прави магистрала от пепел и сгурия
hellwitch
на 25.03.2011 в 15:13:05 #1Пепелта ще я дишаш ти като взема София Бургас за 2 часа и малко