Ръководството предварително се извинява за причиненото неудобство и апелира за разбиране от страна на клиентите. Уверяваме ви, че се работи за плавното преминаване към новата система и максимално съкращаване на сроковете за нейното внедряване.
Въвеждането на новата клиентска система цели уеднаквяване на нивото на обслужване и базата данни в касите и клиентските центрове на трите електроразпределителни дружества от Западна България, чийто мажоритарен собственик е CEZ Group.
С унифицирането на клиентските информационни системи в електроразпределителните дружества "Столично", "София област" и "Плевен" в бъдеще потребителите на територията на Западна България ще бъдат обслужвани във всички клиентски центрове независимо чии клиенти са. Те ще имат възможност да получават навременна информация, както и да заплащат месечната си сметка от всяка точка на територията обслужвана от трите фирми.