Комисията за защита на конкуренцията спира реклама на 7 days „Pizzetti".  КЗК е взела това решение заради факта, че рекламата е подвеждаща. Клипът насочва потребителите към идеята, че 7 days „Pizzetti" е оригинален италиански продукт.

Отделните елементи на рекламата, възприети в тяхната съвкупност, създават сериозен риск от заблуда на потребителите и следователно от увреждане на техните интереси. Рискът се състои в това, че подведени от рекламното послание, потребителите биха закупили „Pizzetti" с впечатлението, че купуват оригинално хлебно италианско изделие, гласи становището на Комисията.

Според нея така се създава погрешно впечатление у потребителите, а това автоматично води до ущърб в интереса на всички конкуренти на производителя  „Чипита България" АД, тъй като те търгуват с подобен род  снаксови продукти.

Комисията ще предприеме незабавни мерки рекламният клип да бъде спрян от ефира, за да не заблуждава повече потребителите, докато има произнасяне по същество по случая.