Български превозвач чака разрешение от американската администрация за директни полети от България до САЩ.
Компанията е готова до 2-3 месеца да обслужва редовна линия по 3 пъти седмично, каза Янко Иванов, директор на Би Ейч Ер. Имаме пълна подкрепа на държавата, каза още той, цитиран от Money.bg.
Част от процедурата е минала, но се чакат разрешения, свързани със сигурността на пътници и на каргото, за което трябва техника и на летището.
Според проучванията на авиокомпанията имало голям интерес за директни полети до САЩ. Такива били готови да предложат конкуренти от съседни държави. Българите летяха директно от София до Ню Йорк до 1999 г.
Възможно е след 2017 г. българските авиокомпании да наемат чужди пилоти заради пенсиониране на много от нашите, каза пък шефът на Асоциацията на българските авиокомпании Светослав Станулов.
Обучението на един пилот струва 40 000 евро и тази сума не е по бюджета на българското семейство, каза още Станулов. Асоциацията настоява държавата да дава стипендии, за да покрие с тях поне половината от сумата.
Самолетите на българските компании в момента са 45. Браншът се справил с кризата. През 2008 и 2009 г. имало спад от 10%, който е преодолян, а за миналата година има ръст на превозените пътници с 5,8%.
ъ-ъ
на 30.10.2015 в 05:51:11 #552 sedmici x 3 poleta na sedmica sa 156 poleta x 200 dushi sa okolo 30 000 dushi na godina po 1000 $ na pqtnik sa 30 miliona. ima dalavera, ima poleti. i.e kompanijata shte pravi po okolo 100 000 na den samo ot bileti. a verojatno shte prevozva i stoki. i togava stava gusto. da ama ne. razhodi za gorivo, taksi po letishtata, podruzhka i remont na mashinite, zaplati i t.p. i.... za da sa na pechalba trjabva da pravjat po 4-5 poleta na sedmica i te da sa pone na 75% pulni. 300 000 bulgari v usa letjat po edin put do BG na 2-3 godini sredno, t.e na godina shte ima ne poveche ot 50-100 000 putnici i za tova trjabvat okolo 250 do 500 poleta, t.e. ne stiga kapaciteta dori i ot po edin polet na den. klienti shte ima, osobeno ako udarjat v cenite i vdignat obsluzhvaneto, no nadali. e shte vidim kakvo shte predlozhat. vse pak direkten polet e neshto, koeto e za predpochitane.
morskivalk
на 25.02.2014 в 09:14:52 #4Само Левски, не знам кой какво е съсипал... Честно казано сега се лети повече от преди, хората са доволни като цяло. Има ръст на полетите спрямо предходни години, а и качеството на самата услуга е доста по-добро от времето на соца. А тая новата фирма има доста да доказва, дано е успешна все пак.
Miki
на 24.02.2014 в 14:05:10 #3То че пропадаме стремоглаво надолу е ясно, но и пилоти ли вече не може да си обучим?
posredstven
на 24.02.2014 в 12:46:07 #2Добра новина за гастербайтърите в МакДоналдс и берачи на селскостопанска продукция и хората които се навиват да работят без пари/ С това може би и велосиПедистите ще намалеят Както и да го погледнеш това ще донесе само полза на Родината ни
Само Левски
на 24.02.2014 в 12:33:44 #1ТИМаджиите затъркаха Балкан и Хемус с некадърно управление, дано се появят нови частни авиокомпании, които да пътуват до там, където има пътникопоток, а 300 000 българи в САЩ са доходна дестинация.