Министърът на регионалното развитие Даниела Терзиева, заяви, че откриването на АМ Тракия е едно истинско историческо събитие.
Тя отдаде почит към 10-те хиляди работници, които са взели участие в изграждането на последните километри от аутобана. Поколения проектанти, строители и надзорници не са пестили воля, за да видят една мечта, изтъкна тя по време на транспортната конференция „Научени уроци от изграждането на АМ Тракия".
Изпълнителният директор на Агенция Пътна инфраструктура Лазар Лазаров, заяви, че един от важните научени уроци е, че не трябва да се строи на принципа "най-ниска цена".
Припомняме, това беше основният мотив при изграждането на аутобана, когато строителен министър беше настоящият президент Росен Плевнелиев.
Зам. министър Петър Киров заяви от своя страна, че през следващия програмен период приоритет с изграждане на автомагистрали с европейски средства ще бъде Лот 3 от Струма (при Кресненското дефиле) и довършването на АМ Хемус.
За АМ Черно море, която трябва да завърши изграждането на т.нар магистрален пръстен, ще се търсят други форми на финансиране, уточни Киров.
650 километра завършени високоскоростни ЖП трасета трябва да има през 2020 г. Направленията, по които ще се изграждат отсечките със скорости от 160 км/ч ще са турската, гръцката и сръбската граница, заяви още зам. министърът на транспорта.
По думите му изграждането на ЖП трасетата заедно с интермодалните терминали (точки, на които се "срещат" няколко вида транспорт) ще доведе до намаляване натоварването на и без друго затруднената пътна инфраструктура, каза още Киров.
От следващата година ще започне изграждането на първия по-сериозен участък от Автомагистрала „Хемус", заяви министърът на регионалното развитие Даниела Терзиева. Участъкът, който ще бъде изграден, ще бъде от Ябланица до Ловеч, допълни председателят на Агенция „Пътна инфраструктура" Лазар Лазаров. Той заяви още, че от следващата година ще започне и реконструкция и ремонт на старите участъци от Автомагистрала „Тракия".
Лазаров заяви още, че очаква магистрала „Хемус" да бъде готова до 2018 г.
stoyank
на 29.07.2013 в 21:17:47 #64Интересно, При еднакви технически изисквания, защо цената да не бъде основният критерии за класиране на офертата ? Какво друго би било важно, след като изискванията са еднакви за всички. Ясно е защо, за да има батко и братко, малката и голямата сестра ... И пак ще спрат парите от еврофондовете. Тия са назначени само с една цел - да крадат. Може "Борисовите" магистрали да не са от най-качествените, но ги има. А тези на батко и братко, са на на Вирджински острови.
velikiat
на 29.07.2013 в 20:11:41 #63Гърга Питич
на 29.07.2013 в 19:33:40 #62psp_11 Всъщност всичко това изисква НОВ ОБЩЕСТВЕН ДОГОВОР! Иначе неминуемо ще се избием. Нема вече будали. Ние ще се скапваме от работа, а Р.Овч., Доган, Златев, Ковачки, Марешки, Георги Гергов, Васил Божков, ТИМ-аджиите, както множеството областни и местни феодали ще паразитират на гърба ни, заедно със лакеите си в трите власти, с чиновническата маса и другите паразити в държавата. От това ни идват ВСИЧКИ ПРОБЛЕМИ. Даже, колкото и да не ти се верва, и проблемите в спазването на Закона за Движението по улиците и пътищата!
Гърга Питич
на 29.07.2013 в 19:25:16 #61psp_11, А така! Най-после затопли, а?! Ето това е ЕДИН ОТ ГОЛЕМИТЕ ПРОБЛЕМИ! Че законовата рамка ГЕНЕРИРА КОРУПЦИЯ. Че законите се създават от некадърни и неграмотни лакеи, мекерета на олигарсите. Че изпълнителната власт се събира от същата кадрова банка! Че магистратите са на ясла при олигарсите. Че магистратите са търговски дружества. Че нема връзка между ОГРОМНАТА ПРОИЗВОДИТЕЛНА МАСА и паразитиращата "политическа класа и олигарсите". Че сега се инспирира конфликт между работещите от една страна и пенсионерите, циганите и турците от друга. Че Съдебната, Законодателната и Изпълнителната Власт се контролират от едни и същи центрове. Всичко това изисква ГЕНЕРАЛНА ПРОМЯНА НА ЗАКОНОВАТА БАЗА! Анадънмо?
psp_11
на 29.07.2013 в 18:21:59 #60Гърга Питич | 29.07.2013 16:10 psp_11, И ако не искаш да дефинираш марката -- Абе ти не разбра ли, че няма искаш не искаш. НЯМАШ ПРАВО. ИМАШ ПРАВО НА: Минимални изисквания: срок, гаранция, технически данни. НЯМАШ ПРАВО: Да оценяваш кандидатите, сроковете на изработка, качество на материали, техника, опита на кандидата. Няма как да получиш по-добро количество (или качество), на същата цена. Затова и фирми с име няма да участват в подобни търгове. Ще бъдат братко с батко или фактура 1 или консорциум от наши фирми.
NaN
на 29.07.2013 в 18:21:39 #59Спряха строежа на АМ "Марица" Работниците, изграждащи автомагистрала "Марица", преустановиха работа. Работниците от "Пътни строежи" АД, гр. Пловдив, изграждащи автомагистрала "Марица" в участъка Любимец - Капитан Андреево, преустановиха работа днес, 29 юли 2013 г., съобщиха от КНСБ. Поводът за протеста е, че положеният извънреден труд от работниците е 40 часа средномесечно на всеки един работник и не изплатен. Освен това сключените индивидуални трудови договори на работниците не са съобразени с договорените минимални изисквания в Браншовия колективен трудов договор и работните заплати в дружеството са под договорените суми за отделните професии в него. ---------------------------- 60 дни "управление" на Олигарски и крадците от червено-гаджалската партия !!!
Гърга Питич
на 29.07.2013 в 17:54:21 #58velikiat, Тука немат нужда от хора, които могат да правят нещата да се случват, при това да го правят честно и лоялно. Ние им требваме да платим данъците и после "Moul halten und weiter dienen!". Нас никой не ни представлява в общината и в Парламента. За българския чиновник ние сме законна плячка. А като ще сме аутсайдери и имигранти в страната си, то тогава по-добре да сме такива някъде навън. Хем е по-спокойно, отговорност не носиш, хем вземаш повече пари, хем почивката ти е почивка, храната ти е храна, лекарствата - лекарства, докторите - доктори, а полицаите - полицаи, а не милиционери. Та ще се връщам обрано. А там "Инш'алла".

velikiat
на 29.07.2013 в 17:39:50 #57Гърга Питич
на 29.07.2013 в 17:33:55 #56velikiat, По презумпция на Договора с ЕС в България се изпълняват европейските директиви, така че дори в заданието за е нямало изисквания към материала, изпълнителят е длъжен да се съобрази със законите по домификация. Така че ако има влагане на калпави или опасни материали това вече требва да бъде предмет на Прокуратурата и Съда. Обаче това не е въпрос некой пиян изрод да убие три деца на спирката и да го пуснат условно, ако донесе 20 "книжки". Ей го Ситнилски, заинатил се е, немало да упущи кокала. Неговите протежета казват, че "Правосъдието няма общо със Справедливостта", че "Правосъдието е скъпо удоволствие, и че "Което е законно, то е Морално"! И заменят 2 декара в Сакар за 10 декара в Бояна. Или са "крайно нуждаещи се...за хотел на плажа". А техните решения не се били обсъждали. Ние с тебе ще ходиме да се жалиме Арменския Поп.

velikiat
на 29.07.2013 в 17:18:39 #55Гърга Питич, явно да си профи, и въпроси, в западна европа е геройство нова магистрала да строиш, то са еко, зелени, общини протести и най много да се позволи старо трасе да разшириш и как е тук, и нататък, казват че буда стпрои с турски цимент, токсичен и забранен в ес, какво за туй
Гърга Питич
на 29.07.2013 в 17:10:04 #54psp_11, И ако не искаш да дефинираш марката, можеш да дефинираш процесора и дисплея. Можеш да дефинираш типа асфалт, основата и размерите й, броя слоеве и размерите, запечатката, общата дебелина на асфалтовото покритие, наклоните, равнинността или там както се нарича параметъра касаещ броя неравности над определена граница за дефинирано разстояние. А ПОСЛЕ ТЪРСИШ НАЙ ДОБРАТА ЦЕНА! ЗАЩОТО ХАРЧИШ МОИТЕ ПАРИ!
Taralez
на 29.07.2013 в 17:09:08 #53Лазаров заяви още, че очаква магистрала „Хемус" да бъде готова до 2018 г. ====================== може и да стане до тогава ама тиквоча трябва да го върнете на власт, иначе глутницата дригари ще я строят поне пет петолетки съсгласно линията на Априлския пленум
Гърга Питич
на 29.07.2013 в 17:00:16 #52psp_11, Очевидно мислиш конкретно и абстрактното мислене ти е проблем. Затова ще ти дам конкретен пример ( с твоя пример) какво точно коментирахме: Задание: Доставка на 50 000 GSM апарати със следните параметри 1. Експлоатационни изисквания: Мрежа, Батерия, Време за разговор, Време Stand By, Тип дисплей, Резолюция, Цветове, Памет, Слотове, Комуникационни Възможности, Гласови Функции, Екстри, Други. 2. Корпус: Размери, материал, форма; 3. Зарядно у/во; 4. Опаковка; 5. Франкировка; 6. Плащане: Аванс, срокове и вноски; 7. Гаранции и залози по гаранциите; 9. Срокове на изпълнение и неустойки; 8. Други изисквания; В горните параметри се въвеждат МНОГО ТОЧНИ изиквания и допустими толеранси, характерни за съответния необходим за нуждите клас и гласувани от органа на публичната институция, обявяваща търга. А след това се търси НАЙ-НИСКАТА ЦЕНА! И вервай ми, при пътното строителство и магистралите дефинирането на параметрите е много по-лесно, защото видовете настилки и магистрали не са колкото видовете мобилни телефони. А и не се развиват с темповете на електрониката. Само парите са огромни. И възможностите за кражби и други злоупотреби. Ако и сега не си разбрал, не знам вече как да ти обясня.
velikiat
на 29.07.2013 в 16:30:01 #51psp_11
на 29.07.2013 в 16:26:43 #50Гърга Питич | 29.07.2013 15:15 Няма да те занимавам. Очевидна е разликата между практиката и мисловните ти желания.
psp_11
на 29.07.2013 в 16:25:12 #49Гърга Питич | 29.07.2013 14:58 Ето ти истински пример: Задание - доставка на GSM апарати с определени характеристики (нямаш право да слагаш марка) 30 бр.. Критерии най-ниска цена. Получаваш: 11 - апарата с Firmware Vodafone холандски език 6 - апарата с Firmware - t mobile немски 17 - апарата с Firmware - Vodafone френски език. Неизвестни марки с минималните характеристики отговарящи на заданието. В Интернет цената най-добра. Всичките с английски стандарт на зареждане.
velikiat
на 29.07.2013 в 16:19:48 #48Гърга Питич
на 29.07.2013 в 16:15:59 #47psp_11, Върни се на упражненията с дърветата и гората. Казах ти, твърде дълго е за обяснение и изисква интелект, специално образование и обща култура. Иначе ти си пиши, не ми пречиш.

Гърга Питич
на 29.07.2013 в 16:12:15 #46NaN, Едва ли ще стане. Ние не сме държава, още по-малко народ. Нашия протекторат го държат в реанимацията само защото ако почне да се разпада на Балканите ще стане война за остатъците. Това, както вече е ставало, е водило до Световни Войни. Колкото до кражбите, "не е луд, който яде баницата..." "Всеки народ си заслужава участта!" Хегел
psp_11
на 29.07.2013 в 16:08:48 #45Гърга Питич | 29.07.2013 14:54 Примерът ти с дървото е много удачен. Когато пишеш задание за доставка на ябълкови дървета, без да имаш право да назовеш ябълка, много е голяма вероятността да не ти доставят ябълкови дървета. А когато критерия ти е най-ниска цена, тогава пък въобще нямаш представа какво дърво ще ти доставят.