Представители на Либералната младежка асамблея (ЛМА) към НДСВ и членове на неправителствени организации участваха в заседание на транспортната комисия към Столичния общински съвет.
В присъствието на председателя на ЛМА Борис Вардев, Дойчин Котларов и други членове на ръководството общинските съветници от комисията обявиха експеримента с нощните курсове на автобусна линия 94 за успешен.
Те взеха решение в срок до 1 месец да бъде направен разчет за още няколко нощни линии по различни маршрути в цяла София, съобщиха от младежката асамблея на НДСВ.
От Столичната компания за градски транспорт съобщиха, че нямат информация за официално решение за повторно пускане на нощната линия на автобус 94.
Припомняме, движението през нощта на автобусите по линия 94 в София беше прекратено от 1 февруари.
Столичната компания за градски транспорт тогава обясниха, че нощните курсове са били пуснати само експериментално. Срокът за нощното движение дори е бил увеличен с един месец.
От СКГТ поясниха, че причината за спирането на нощните курсове е фактът, че това е неизгодно за превозвача и няма смисъл, при положение, че след 2 часа след полунощ пътниците са твърде малко.
Необосновано ще бъде едно поредно удължаване на експерименталния срок, коментираха от СКГТ.
Arhangel
на 05.02.2009 в 11:06:19 #7Буса ще отива до новата Джамия която обеща Батко Бойко
![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_lol.gif?_=1446728989)
насо
на 04.02.2009 в 22:17:43 #6И какъв е проблема да се направи проучване кога има пътникопоток? Не е проблем например празнични дни, петък и събота вечер да има автобуси до 4 часа на всеки 1 час със специален маршрут, които да спират по определени спирки само при подаване на сигнал - отвътре с бутон, а отвън с вдигане на ръка. Всички автобуси шрябва да си имат стриктно разписание разлепено по спирките и давано от продавачите на билети.
ruger
на 04.02.2009 в 19:57:03 #5Да бяхте пуснали няколко маршрутни таксита за инвалиди вместо да лигавите селските псевдостуденти...
djasta prasta
на 04.02.2009 в 19:28:16 #4абе ако е въпроса до рентабилността тогава вместо денонощен могат да го пуснат до 2-3 часа. и то не една а поне няколко линии. тогава е големия наплив.
kaily
на 04.02.2009 в 19:14:09 #3Ма то не може от всичко да се печели бе, кой наложи тая шибана идея от абсолютно всичко да се извлича печалба? От раждането печелиш, от умирането печелиш, от болестта печелиш, от здравето печелиш, от слънцето пак печелиш, от водата отдавна. Не можеш за всичко да викаш дай, трябва да има баланс между даването и вземането.
Интелектуалец N1
на 04.02.2009 в 19:00:41 #2Дори само като алтернатива на бакшишите, нощният градски транспорт ще е полезен![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/thumb.gif?_=1446728989)
Малки Течко
на 04.02.2009 в 18:27:58 #1бойко бехаровщини![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/confused-smiley-013.gif?_=1446728989)